arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

نشست کفاشیان‌ با صداوسیما درباره حق‌پخش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از جلسه امروز با مهدی تاج گفت: از ما دعوت شده تا روز سه‌شنبه به وزارت ورزش برویم تا پیشنهاد جدید صدا و سیما را در مورد حق پخش مسابقات فوتبال بشنویم.

به گزارش مهر، علی کفاشیان پس از نشست عصر امروز خود با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد:  قرار است فردا به همراه تاج نشستی را در وزارت ورزش داشته باشیم تا در مورد 8 هفته گذشته لیگ برتر توضیحاتی را به نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان ارائه دهیم. جلسه امروز بنده و تاج در همین مورد بود تا هماهنگی‌های لازم را انجام داده باشیم.

وی در ادامه در مورد داستان حق پخش فوتبال خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه قرار است به وزارت ورزش برویم تا مسئولان صدا و سیما پیشنهاد جدید خود را در این مورد ارائه دهند. امیدوارم مبلغ تعیین شده مد نظرمان باشد تا این مشکل را سرانجام حل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نشست اعضای هیات مدیره پرسپولیس با امیررضا خادم خاطرنشان کرد: من از جزئیات این جلسه که ساعتی قبل در وزارت ورزش برگزار شد، بی‌خبرم. اصولا فدراسیون سعی می‌کند در امور باشگاه‌ها دخالتی نداشته باشد و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه‌ها باشند که درباره مسائل خود تصمیم گیری می‌کند.

کفاشیان در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا کی‌روش روز سه‌شنبه قرارداد خود را امضا می‌کند، گفت: طبق قرار تعیین شده، ایشان روز سه‌شنبه در تهران خواهند بود و باتوجه به توافقات صورت گرفته، بدون مشکلی ما قرارداد 4 ساله خود را امضا می‌کنیم. در این مورد مشکلی وجود ندارد و به احتمال فراوان بعد از امضای قرارداد، من به کره‌جنوبی خواهم رفت.
نظرات بینندگان