arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

رییس فدراسیون والیبال آمریکا به ایران تبریک گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس فدراسیون والیبال آمریکا در پیامی صعود تیم ملی والیبال مردان ایران به جمع شش تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش فدراسیون والیبال، داگ بیل که در مرحله اول رقابت های قهرمانی جهان به عنوان مدیر فنی تیم های ملی آمریکا در کنار تیم ملی کشورش حضور داشت، پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جهان، در پیامی به رییس فدراسیون والیبال ایران این موفقیت را تبریک گفت.

رییس فدراسیون والیبال آمریکا در قسمتی از پیام خود به محمدرضا داورزنی همتای ایرانی آورده است: راه یافتن تیم ایران به مرحله سوم مسابقات جهانی کار بسیار بزرگ و با اهمیتی بود که لازم است این موفقیت را به شما، همکارانتان و اعضای تیم ملی تبریک بگویم.

شکست به دور از انتظار تیم ملی والیبال آمریکا برابر آرژانتین در چهارمین روز مسابقات مرحله دوم قهرمانی مردان جهان یکی از دلایل صعود ایران به مرحله سوم رقابت های قهرمانی مردان جهان به شمار می رود.

ملی پوشان والیبال آمریکا که قهرمانی در لیگ جهانی سال 2014 را نیز در پرونده کاری خود دارند، با پذیرش این شکست و کسب عنوان هفتمی به کار خود در رقابت های قهرمانی جهان پایان دادند.

تیم ملی والیبال آمریکا و ایران در مرحله نخست این رقابت ها نیز به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان ایران موفق به شکست حریف خود شدند.

ملی پوشان والیبال ایران قبل از آغاز مسابقات جهانی، اردوی برون مرزی خود را نیز در شهر لس آنجلس آمریکا دایر کردند و در این اردو چهار مسابقه دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی والیبال آمریکا برگزار کردند که سه شکست و یک پیروزی ره آورد تیم ایران از این دیدارها بود.
نظرات بینندگان