arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

«لوسی» صدر گیشه سینماهای جهان را حفظ کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فیلم اکشن «لوسی»،جدیدترین ساخته «لوک بسون» برای سومین هفته پیاپی در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان جای گرفت.

فیلم اکشن و هیجانی «لوسی» با فروش 25 میلیون دلاری نه تنها برای سومین هفته متوالی پرفروش‌ترین فیلم سینمایی جهان شد، بلکه مجموع فروش جهانی خود را نیز از مرز 230 میلیون دلار عبور داد.

فیلم جدید «لوک بسون» که این هفته در سینماهای 55 کشور جهان به روی پرده رفته است، توانست در اولین هفته نمایش خود در سینماهای روسیه 9/6 میلیون دلار بدست آورد.

فیلم اکشن کمدی «بی‌مصرف‌ها 3» نیز پس از فروش آغازین خیره‌کننده 33 میلیون دلاری در چین،تاکنون به فروش 118 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی دست یافته است.

فیلم «در طوفان» محصول کمپانی برادران وارنر نیز با فروش 14/2 میلیون دلاری در 46 کشور جهان به مجموع فروش بالغ بر 87 میلیون دلار دست یافت. این فیلم موفق شد در اولین هفته نمایش در سینماهای چین به فروش 7/6 میلیون دلار در 5300 سالن سینمای این کشور دست یابد و سینماهای کره جنوبی نیز با فروش 1/9 میلیون دلاری مجموع فروش خود از این فیلم را به 14/5 میلیون دلار ارتقا دادند تا بهترین بازار خارجی فیلم «در طوفان» در سومین هفته نمایش باشد.

فیلم جدید «لاک‌پشت‌های نینجا» محصول کمپانی پارامونت با فروش 10/5 میلیون دلاری از محل سینماهای 49 کشور جهان مجموع فروش خود را به 138/9 میلیون دلار افزایش داد و فیلم «هرکول» دیگر محصول این کمپانی نیز با ثبت فروش 9/6 میلیون دلاری در سینماهای 45 کشور جهان فروش خود را به 138/5 میلیون دلار رساند.

فیلم «ترانسفورمرها: عصر انقراض» که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بوده است،تاکنون به فروش بالغ بر 835 میلیون دلار دست یافته است.

فیلم «طلوع سیاه میمون‌ها» نیز با فروش 9/5 میلیون دلاری از 18 کشور جهان فروش خود را به 464 میلیون دلار رساند. این فیلم در سومین هفته نمایش در سینماهای چین 7/6 میلیون دلار فروخت و فروش خود را به 935 میلیون دلار ارتقا داد.

«نگهبانان کهکشان» محصول کمپانی دیسنی با اضافه کردن 9/3 میلیون دلاری به فروش 305 میلیون دلار در گیشه بین‌الملل و 611 میلیون دلار در گیشه جهانی رسید.

این فیلم علمی تخیلی این هفته با ثبت 2/1 میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی در ژاپن بود،اما تا به امروز سینماهای انگلستان با فروش 44 میلیون دلاری پرچمدار بازارهای فروش «نگهبانان کهکشان» هستند.

«نگهبانان کهکشان» ششمین فیلم محصول استودیو مارول است که فروش آن از مرز 600 میلیون دلار عبور کرده است. این در حالی است این فیلم هنوز در چین و ایتالیا اکران نشده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان