arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

پاسخگويي و امدادرساني به بيش از 94 درصد تماس ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با وجود حجم بالاي تردد جاده اي در روزهاي تعطيل عيد سعيد فطر، شركت امداد خودرو ايران موفق به پاسخگويي و امدادرساني به 94.3 درصد از تماس‏ شهروندان در سطح كشور شد.     

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي شركت امداد خودرو ايران، اين شركت در طرح وي‍ژه امداد عيد سعيد فطر كه از روز دوشنبه ششم مردادماه آغاز و تا ساعات پاياني روز 17 مردادماه ‌ادامه يافت، با تعيين و استقرار نيروهاي امداد به صورت شبانه روزي در مراكز تماس و جاده هاي كشور به ركورد كم نظيري در حوزه امداد رساني دست يافت.

برمبناي اين گزارش، شركت امدادخودرو ايران با دارا بودن بيش از هزار و 300 ناوگان امدادي در جاده هاي كشور و استقرار بيش از 214 نيرو در مركز تماس مشتريان، پاسخگوي بيش از 94 درصد از تماس امدادخواهان در روزهاي تعطيل عيد فطر بوده است.

اين گزارش مي افزايد، با وجود ترافيك سنگين ناشي از مسافرت زميني شهروندان، ميانگين زمان انتظار مشتريان براي دريافت امداد جاده اي 32.7 دقيقه بوده است. در برخي موارد به علت حجم بالاي ترافيك، امدادگران با موتوسيكلت خود را به محل امداد رسانده اند. گزارش هاي بازرسي، نظرسنجي هاي صورت گرفته و تماس مشتريان بر اين امر صحه گذاري كرده است.

گفتني است، امدادخودرو ايران به عنوان گسترده‏ترين ناوگان امدادخودرويي، بزرگ‌ترين مركز تماس كشور را با نيروهايي متخصص و متعهد در اختيار دارد. اين شركت با دارا بودن سيستم‏هاي هوشمند مخابراتي و مركز تماس مجهز در تهران و 9 دفتر منطقه‏اي با شماره تماس سراسري 096440 در تمامي روزهاي هفته، بدون تعطيلي در خدمت‏رساني به دارندگان محصولات گروه ايران‏خودرو به صورت خاص و ساير خودروها در حد توان و تجهيزات آماده پاسخگويي به شهروندان است.
نظرات بینندگان