arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۲۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

فرمانده بسیج بوشهر: ماهواره را به زور نمی توان از مردم گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهرگفت: رسالت اصلی مسوولان و فرهنگیان جامعه این است که مردم را برای کنار گذاشتن ماهواره اقناع فرهنگی کنند چرا که ماهواره را نمی شود به زور از مردم گرفت.

به گزارش  ایرنا، روابط عمومی سپاه بوشهر روز سه شنبه به نقل از سرگرد پاسدارعبدالرضا دشتی درجلسه مجمع عمومی نخبگان بسیجی اعلام کرد: برنامه های ماهواره ای ازعوامل ترویج بی بند باری و بی اخلاقی در جامعه بوده و اثرات مخربی بر رفتار و پرورش جوانان و نوجوانان و حتی کانون خانواده ایرانی دارد.

وی ارائه فیلمها و تصویرهای غیر اخلاقی و خلاف عفت از طریق ماهواره را از عوامل اصلی آسیبهای اجتماعی برشمرد و افزود: امروزه جوانان زمان زیادی از روی غفلت و ناآگاهی را به تماشای برنامه های ماهواره اختصاص می دهند که اگر این عامل ادامه پیدا کند باعث هم گسستگی کانون گرم خانواده های ایرانی می شود.

دشتی به ظرفیت بالای بسیج در مقابله با تهاجم ماهواره ها علیه اسلام و ایران پرداخت و اظهار داشت: همانطور که بسیج و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشتند در حال حاضر نیز با تجربیات خود در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی می توانند نقش آفرین باشند و اثرات مخرب ماهواره ها را بر خانواده ها و جوانان کمتر کنند.

دشتی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی همه رزمندگان، نظامی پاسدار نبودند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس بدنه اصلی جنگ و اداره آن در دست بسیجیان بود و شکی در آن نیست که بسیج با حضور در میدان عامل اصلی پیروزی ما بود در جنگ نرم نیز اگر بسیج جلودار صحنه باشد دشمن بر ما و افکار ما مسلط نخواهد شد.

فرمانده سپاه بوشهر تصریح کرد: نتایجی که ما در جنگ سخت به آن دست یافتیم به آسانی حاصل نشد شاید در جنگ نرم با دشمن نیز نتوانیم به راحتی به آن نتایج مورد نظر برسیم اما باید تمام سعی و تلاش خود را معطوف کنیم تا اثرات این حملات به کمترین حد امکان برسد.

وی با بیان اینکه همه ادرات، نهادها، سازمانها و شخصیتهای فرهنگی و علمی باید وارد صحنه مقابله با دشمن در جنگ نرم شوند تا شرمنده شهدا نشویم، گفت: در حال حاضر سرنگ و اسلحه دشمن برای مقابله با دین اسلام و جوانان ما ماهواره است و چنانچه مقاومت نداشته باشیم با تزریق این سرنگ جوانان زیادی را از دست خواهیم داد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱
مرزبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
2
کاملا با این فرمانده موافقم و خوشحالم که این تفکرات در سطح اول سپاه و بسیج وجود دارد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
3
احسنت!
درست به همین دلیل حجاب را هم نمی توان به مردم اجبار کرد! والله اگر فشارها و بگیر و ببندها در خصوص حجاب به مردم وارد نمی گردید وضع پوشش مردم بسیار بهتر و پسندیده تر از امروز بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
5
کاملا درست است به زور نمیشه مردم رو مجبور به کاری کرد.
از حجاب گرفته تا ماهواره و ...
اول فرهنگ سازی بعد خودش درست میشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
3
از صدا و سيما خودمون بايد شروع كرد.
نظرات بینندگان