arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

ستاری شایعه معرفی اش برای وزارت علوم را رد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز (چهارشنبه) در حاشیه حضور در دومین دوره تخصصی خبرنگاری علم و فناوری گفت: معرفی من برای وزارت علوم شایعه ای بیش نیست.

دکتر سورنا ستاری امروز (چهارشنبه) با حضور خود در دومین دوره دانش افزایی خبرنگاران علم و فناوری اظهارکرد: برگزاری این دوره از کلاس ها می تواند در افزایش و توانمندی خبرنگاران و همچنین کیفیت کاری آنان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: بحث اصلی در حوزه علمی و فناوری آموزش است و در این زمینه معاونت علمی و فناوری با برگزاری برنامه های متنوع آموزشی می تواند سطح اطلاعات و توانایی خبرنگاران را افزایش دهد.

به گفته وی بهتر است با پیگیری های جدید برنامه هایی مانند مستندات علمی، تورهای گردشگری برای خبرنگاران در نظر گرفته شود تا بتوانند اطلاعات و آگاهی های خود را در تمامی این زمینه ها افزایش دهند .

دومین دوره تخصصی خبرنگار علم و فناوری به مدت سه روز در روزهای 25 تا 27 شهریور ماه در مرکز بنیاد نخبگان استان تهران در حال برگزاری است.

در دومین دوره تخصصی خبرنگار علم و فناوریع 70 نفر از خبرنگاران حوزه علم و فناوری، روزنامه نگاران، صدا و سیما و خبرگزاری ها شرکت کنند و این دوره به منظور توانمندسازی اصحاب فعال در حوزه علم و فناوری است.

در روز نخست این دوره کارشناسان و مسوولان روابط عمومی و برخی از خبرنگاران رسانه ها و خبرگزاری ها با مبانی مقدماتی خبر و گزارش نویسی آشنا شدند.

همچنین در اولین روز از این دوره آموزشی در عرصه سیاستگذاری خبری و ژورنالیسم علمی مباحثی برای خبرنگاران ارایه شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان