arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

درخشان: پولادی مشکل سربازی دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر راه‌آهن در هفته‌ نهم لیگ برتر، اظهار کرد: فکر می‌کنم قسمتی از تیم راه‌آهن متعلق به پرسپولیس است، چرا که یک پرسپولیسی خوب به اسم حمید استیلی در این تیم کار می‌کند و افرادی که در این تیم به او کمک می‌کنند هم پرسپولیسی‌های اصیل هستند. راه‌آهن در بازی قبل نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشت اما نتیجه‌ نگرفت. آنها انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند.

او ادامه داد: روز چهارمی است که با پرسپولیس کار می‌کنم. تلاش می‌کنم تیم را به سطحی که مورد انتظار هواداران است، برسانیم. به بازیکنان هم گفتم که از این پس همه بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر حکم فینال دارند.

درخشان گفت: بازیکنان ما در این چند روز اعتماد من به خود را زیاد کرده‌اند و با دل و جان تمرین می‌کنند. آنها سرباز پرسپولیس هستند و ان‌شاءالله در جبهه‌های پیش‌رو هم با اقتدار برای تیمشان می‌جنگند، امیدواریم فردا بازی قبولی را انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت چند بازیکن این تیم که احتمال دارد جدا شوند گفت: در هفته‌ آینده جلسه‌ای در این رابطه خواهیم داشت چرا که بعضی از بازیکنان نمی‌توانند به ما کمک کنند. به طور مثال پولادی مشکل خدمت دارد و باشگاه در تلاش است که این مشکل را حل کند. قسمتی از این موضوع دست ما است و باقی‌اش دست نظام وظیفه است. اگر مشکل حل شد که از او استفاده می‌کنیم در غیر این صورت باید برای او جایگزین انتخاب کنیم.

درخشان درباره احتمال همکاری علی کریمی با پرسپولیس هم گفت: از کریمی تشکر می‌کنم که جواب ما را می‌دهد. این که او چگونه می‌خواهد به ما کمک کند را در صحبتی که با من داشت از من فرصت خواست تا روی این موضوع فکر کند و بهترین کار را انتخاب کند. من هم به دنبال این هستم که کریمی در بهترین راه به ما کمک کند و دلم می‌خواهد اگر هم به بازیگری برنگشت خیلی خوب از پرسپولیس خداحافظی کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان