arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

مسعود بارزانی: دشمنان نمی‌توانند ما را از تعیین سرنوشت خود بازدارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند مردم کردستان را از تعیین سرنوشت خود بازدارند،‌ گفت: گروه داعش توانایی پایداری در مقابل نیروهای پیشمرگ را ندارد.
 
به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، مسعود بارزانی،‌ رئیس اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای که پس از نشست وی با اعضای شورای استانداری دهوک صادر شد، تاکید کرد: دشمنان ما فکر کردند حمله آنها مردم ما را از تلاش برای تحقق اهداف و حقوق خود به ویژه حق تعیین سرنوشتشان باز خواهد داشت اما این دشمنان در توهم به سر می‌برند و باید درک کنند که هیچ نیرویی نمی‌تواند مردم ما را از تعیین سرنوشت خود منع کند.
 
بارزانی اظهار داشت: مردم کردستان به جهان نشان دادند که ارزش‌های والایی دارند و آن آزادی‌های سیاسی،‌ دینی،‌ همزیستی و تسامح است و همین ارزش‌ها موجب حمایت بین‌المللی از مردم ما در مقابله با تروریست‌ها شده است.
 
بارزانی گفت: تروریست‌ها به ارتش ما و همچنین نیروهای ارتش عراق حمله کردند و جنایت‌های زشتی را در سنجار مرتکب شدند اما با این حال پیش‌مرگ‌ها در حال حاضر پیروزهای پی در پی زیادی را به دست آورده‌اند و گروه " دولت اسلامی" (داعش) توانایی پایداری در برابر آنها را ندارد.
 
وی افزود: تروریست‌ها و حامیان آن ها به جزای اعمال خود خواهند رسید و سنجار و بقیه مناطق آزاد شده و ساکنان آن‌ها به منازل خود باز می‌گردند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
3
1
آره جون عمه ات!! همه دیدن آمریکا و ایران نبود داعش 3 روزه داشت اربیل رو هم میگرفت. آدم به این پررویی من تو عمرم ندیدم
نظرات بینندگان