arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

کسر خدمت ايثارگري مصوب سال90 به مشمولان غايب نيز تعلق مي گيرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تمام مشمولان متولد 1372و ما قبل که تا پايان سال 1390 به سن مشموليت رسيده و به دلايلي تا کنون به خدمت اعزام نشده اند و داراي غيبت هستند، چنانچه تا پايان سال 93 خود را معرفي و به خدمت اعزام شوند، در شمول مقررات کسر خدمت ايثارگران مصوب سال90 قرار مي گيرند.

 سرهنگ ' حجت اله واعظي نژاد' معاون مشمولان و امور معافيت هاي اين سازمان با اعلام اين مطلب افزود: مشمولان غايب مورد اشاره که از اول فروردين ماه 1394 و بعد آن به خدمت اعزام شوند نمي توانند از کسر خدمت ايثارگري سال 90 استفاده کنند.

واعظي نژاد يادآور شد: مقررات کسر خدمت ايثارگري مصوب سال 90 ، براي مشمولان غير غايب متولد سال 1372 و ما قبل که به دلايل قانوني مانند ادامه تحصيل ، تاکنون به خدمت اعزام نشده و در آينده در مهلت هاي قانوني به خدمت اعزام مي شوند کماکان به قوت خود باقي است.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه مهلت داده شده جهت بهره مندي از تسهيلات کسرخدمت براي مشمولان غايب تا پايان سال 93 است و قابل تمديد نيست، افزود: مشمولان غايب براي بهره مندي از تسهيلات مزبور ، در اولين فرصت ممکن درخواست خود را براي اعزام به خدمت ، از طريق يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) به ثبت رسانند تا امکان اعزام آنان تا پايان سال 93 فراهم شود، زيرا ملاک بهره مندي از تسهيلات کسرخدمت براي مشمولان غايب اعزام به خدمت آنان در سال 93 است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان