arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

ویسی: روز سختی را برای تراکتور رقم می‌زنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در دیدار فردا مقابل تراکتورسازی روز سختی را برای حریفشان رقم می‌زنند.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی اظهار کرد: بازی مقابل تراکتورسازی می‌تواند برای ما بسیار سرنوشت‌ساز باشد و موفقیت در این بازی می‌تواند موفقیت‌های بعدی را برای ما به وجود آورد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است که پس از چند هفته برد خانگی هم به دست آوریم. هرچند بازی بسیار سختی است و تراکتورسازی باانگیزه و پرتوان است ولی مطمئنا روز سختی را برای آن‌ها رقم خواهیم زد. ما برای نباختن و بردن بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره خط حمله تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما توانستیم مثلث تیم‌های فولاد، پدیده و استقلال تهران را کنترل کنیم و در این بازی هم مطمئنا خط حمله تراکتور را کنترل خواهیم کرد و از نقاط ضعف‌شان به خوبی استفاده می‌کنیم. خط دفاع و هافبک ما نیز آمادگی کامل را برای مقابله با بازیکنان کلیدی حریف دارند.

وی همچنین درباره مشکل گل نزدن تیمش گفت: قبلا هم گفته بودم اگر ما یک برد به دست بیاوریم می‌توانیم با تمرکز بیشتری کار کنیم. ما در دیدار هفته گذشته یک هفته کامل کار کرده بودیم تا در 15 دقیقه ابتدایی بازی از صبا گل نخوریم ولی تمرکزمان به هم خورد و گل دریافت کردیم ولی در نیمه دوم نشان دادیم اگر بخواهیم می‌توانیم و حس خواستن را به خوبی تعریف کردیم. فکر می‌کنم مشکل گلزنی ما ان‌شاءالله این هفته حل می‌شود.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تراکتور در بازی هفته گذشته توانست از روی اتفاقات به گل برسد، خاطرنشان کرد: به هر حال تیم‌ها اقدام به شوت‌زنی می‌کنند و بعضی تیم‌ها می‌توانند به زیبایی از اتفاقات فوتبال استفاده کنند و خدا نیز کمک‌شان می‌کند. شاید تعداد پاس‌هایی که تراکتور رد و بدل می‌کند زیاد نباشد اما با تفاضل گل، توانسته بیشتر بازی‌هایش را ببرد. مطمئنا فردا مشکلی نداریم و روز، روز استقلال خوزستان است.

وی بیان کرد: درست است که آن‌ها صدر جدول و ما میانه‌های جدول هستیم و شاید همه فکر کنند آن‌ها هجومی‌تر بازی می‌کنند و ما هم به دنبال همین موضوع هستیم. تیم ما به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد و به همین دلیل محتاط و هجومی بازی می‌کنیم که البته به صورتی کار می‌کنیم که خط حمله زهردار آن‌ها استفاده نکند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره ادینیو مهاجم این تیم خاطرنشان کرد: موقعیت‌شناسی او بسیار خوب است و با هوشی که دارد، توانست به خودش و تراکتورسازی کمک کند. ما برنامه‌هایی خواهیم داشت تا روز خوبی مقابل ما نداشته باشند.

وی درباره تماشاگران خوزستانی گفت: امروز در سایتی خواندم که کمترین تماشاگران مربوط به دیدارهای ماست. خیلی متاسف شدم اما امیدوارم تماشاگران از استقلال خوزستان نیز که تیم استان است، حمایت کنند و انتظار داریم تیم را تشویق کنند تا ما شرمنده آن‌ها نشویم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان