arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

شبکه سه با «آسیا سه» به استقبال بازی‌های آسیایی می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 شبکه سه سیما هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون را در قالب برنامه تلویزیونی «آسیا سه» به تهیه‌کنندگی بهزاد کاویانی پوشش می‌دهد.

بهزاد کاویانی، مجری و تهیه کننده ویژه برنامه «آسیا سه» که به پوشش بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی می‌پردازد، درباره بخش‌های مختلف آن توضیح داد: «آسیا سه» هر روز از ساعت 3 صبح همزمان با شروع مسابقات آغاز می‌شود و هر رقابتی که ورزشکاران ایرانی مقابل حریف خود قرار می‌گیرند، پوشش داده می‌شود.

وی با اشاره به تیم سازنده این برنامه افزود: گذشته از افرادی که در پخش برنامه مشارکت دارند، 35 نفر در جریان تولید و تهیه این برنامه با ما مشارکت دارند. همچنین گروهی حرفه‌ای و توانمند نیز به کره اعزام شده‌اند که با نظارت شورای هماهنگی ورزش این افراد در طول شبانه‌روز تصاویر مختلف و گزارش‌های مرتبطی را برایمان ارسال می‌کنند. اگرچه اختلاف ساعتی که بین تهران و کره جنوبی وجود دارد و پیوستگی مسابقات این کار را بسیار سخت می‌کند، اما برای احترام به بینندگان و ‌لاقه مندان به ورزش همه مسابقات با جزئیات و حواشی آن پوشش داده می‌شود.

مجری و تهیه‌کننده برنامه «توپ و تور» ادامه داد: «آسیا سه»در سه بخش کلی پخش می‌شود. بخش اول آن اختصاص به پخش زنده مسابقات ورزشکاران ایرانی دارد که در خلال برنامه‌های شبکه پخش می‌شود، بخش دیگر بخش صبحگاهی و اولیه آن است که ساعت 11 به روی آنتن می‌رود و مجریان آن بهزاد کاویانی و محمدحسین میثاقی هستند. برنامه عصرگاهی که از ساعت 17 تا پیش از خبر ورزشی شبکه سه پخش می‌شود نیز با اجرای پیمان یوسفی و محمد حسین میثاقی به تحلیل و جمع‌بندی اتفاقات روز می‌پردازد.

وی همچنین گفت: ارتباط با همکاران‌مان در اینچئون کره‌جنوبی و گفت و گو با مهمانان در استودیوی این کشور نیز از دیگر بخش‌های برنامه است. گزارشگران رشته‌های مختلف در ایران هم در استودیو آماده هستند تا با شروع یک مسابقه به گزارش آن بپردازند.

حسن زارعی، جواد عابدینی، مهدی محمدی پور، محمد دهستانی، محمد شیخی، کیوان دباغی به عنوان دستیار تهیه و ابراهیم کربلایی و علی فرجی به عنوان تدوینگر با این برنامه همکاری می کنند. همچنین اجرای بخش صبحگاهی "آسیا سه" را بهزاد کاویانی و محمدحسین میثاقی برعهده دارند.

تاکنون بیژن خراسانی، محمدرضا احمدی و محمد سیانکی به عنوان گزارشگران اعزامی به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی مشخص شده‌اند.

ویژه برنامه «آسیا سه»از فردا (27 شهریور ماه) پخش خود را آغاز می‌کند. این برنامه پنج‌شنبه ساعت 17 با اجرای پیمان یوسفی آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان