arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

تیزهوشی صاحبخانه در زندانی کردن دزد شب‌رو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دزد شب‌رو در انباری خانه‌ای به جست‌وجو پرداخته بود که با بسته شدن در آن به دام افتاد. رئیس پلیس  اسلامشهر غرب استان تهران گفت: صاحبخانه تیزهوش، دزدی را در انبار زندانی کرده و به پلیس زنگ زد.

به نوشته ایران، سرهنگ «ابراهیم حسن آبادی» گفت: نیمه شب دوشنبه مردی در شهرک واوان متوجه صداهایی از انباری خانه شده و برای بررسی به انباری خانه‌اش سرکشی می‌کند که در نتیجه متوجه می‌شود یک غریبه در انباری در حال جست‌و‌جو است.

رئیس پلیس اسلامشهر افزود: صاحب‌خانه به گمان اینکه این فرد در انباری دزد است، به آهستگی و آرامش، در انباری را از بیرون قفل کرده و در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مأموران پلیس را در جریان موضوع قرار می‌دهد. سرهنگ حسن‌آبادی عنوان داشت: بلافاصله مأموران کلانتری 12 شهرک واوان در محل حاضر شدند و دزد را درحالی‌که در انباری زندانی شده بود، بازداشت کردند و در بازجویی‌ها این مرد به جرم خود اعتراف و اقرار کرد با شاه‌کلیدی که همراه داشته وارد خانه‌ها شده و از انباری‌ها سرقت می‌کرد.

باتوجه به اعتراف‌های صریح متهم به سرقت از خانه‌ها و همچنین اقرار به پنج فقره سرقت در این خصوص، پرونده تکمیل و همراه متهم به پلیس آگاهی ارسال شد.
نظرات بینندگان