arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

آتش‌سوزی خودروی سواری در شهرک اکباتان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: درساعت 20:30 دیشب یک مورد حادثه آتش سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه‌های 34، 98 و گروه نجات 8 را به همراه بالابر 32 متری ، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و... به محل حادثه واقع در فاز دوم شهرک اکباتان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان درمحل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی تولید خارجی در پارکینگ منفی یک مجتمع مسکونی دچار حریق شده و شعله‌های آتش‌ در حال سرایت به امکان مجاور است.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی پارکینگ منفی یک و دو این ساختمان را در برگرفته بود، گفت: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفا و نجات افراد حادثه دیده احتمالی را آغاز کردند و پس از مدتی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش در موتورخودرو سواری را پیش از سرایت به دیگر خودروها به‌طور کامل مهار و خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هیچ‌کدام از شهروندان و ساکنان این مجتمع مسکونی در میان دود و آتش محبوس نشده بودند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

به گفته ملکی ، آتش‌نشانان پس از مهار شعله های آتش با استفاده از چند دستگاه فن فشار قوی، دود ناشی از آتش سوزی خودرو را از داخل پارکینگ مجتمع تخلیه کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.
نظرات بینندگان