arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳

سفره خانه سنتی در تهران آتش گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بی احتیاطی کارگران، نیمه شب گذشته، باعث آتش سوزی در یک سفره خانه سنتی در غرب تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 00:57 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی با دریافت خبر این آتش سوزی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 98 را به محل حادثه در فاز یک اکباتان اعزام کرد.

محمدرضا روحی رئیس ایستگاه 98 آتش نشانی در این باره گفت: بی احتیاطی کارگران و افتادن زغال روشن بر روی مواد قابل اشتعال در داخل سفره خانه سنتی باعث آتش سوزی در این مکان شد.

روحی افزود: آتش نشانان با حضور به موقع خود در محل حادثه توانستند شعله های آتش را قبل از گسترش بیشتر و ایجاد خسارات مالی مهار و خاموش کنند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با بیان اینکه هیچ یک از افراد حاضر در این سفره خانه آسیب جانی ندیدند، افزود: نیروهای آتش نشانی پس از مهار کامل آتش، با استفاده از دستگاه فن فشار قوی، دود حاصل از آتش سوزی را از داخل سفره خانه به بیرون و فضای بازتخلیه کردند.



*نجات سه کارگر از تونل انتقال فاضلاب

سه کارگر که در داخل تونل انتقال آب و فاضلاب در خیابان کمیل گرفتار شده بودند توسط آتش نشانان نجات داده شدند.

در ساعت 19 شب گذشته وقوع گرفتارشدن سه کارگر در چاه به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 85 و گروه امداد و نجات 5 این سازمان به صورت همزمان به خیابان کمیل، چهارراه هرمزان اعزام شدند.

امیر معماریان مدیرعملیات منطقه 4 آتش نشانی درباره این حادثه گفت: سه کارگر در قسمت تونل زیرزمینی آب و فاضلاب مشغول کار بودند که آنان به هنگام بیرون آمدن از یکی از چاه های این تونل به وسیله دستگاه بالابر، به علت نقص فنی این وسیله قادر به خروج از چاه نشده و در عمق 12 متری بدام افتادند.

وی افزود: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با به کارگیری تجهیزات تخصصی نجات و با استفاده از سه پایه چاه هر سه کارگرافغانی را هیچ گونه آسیبی ندیده بودند از عمق چاه خارج کردند.
نظرات بینندگان