arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳

پيشنهادات 300 ميليوني براي جذب يک بازيکن!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تربيت يزد اعلام کرد متاسفانه افرادي بودند که به وي پيشنهادات ميليوني براي رد کردن اسم بازيکن خود در فهرست اين تيم يزدي ارائه کردند.

حميدرضا بابايي عصر امروز جمعه در برنامه ديدار برتر با اشاره به بحث فساد در فوتبال ايران و مشکلات تيم فوتبال اميد ايران، ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: متاسفانه بازيکناني همراه با تيم اميد به بازي‌هاي آسيايي رفتند که در تيم‌هاي خود بسيار تأثيرگذار بودند و مي‌توانستند به تيم‌ها کمک کنند.

وي با اشاره به مشکلات فساد در فوتبال ايران تصريح کرد: متأسفانه برخي افراد در بخش‌هاي مختلف با من تماس گرفته و صحبت‌هايي کردند که مناسب نيست؛ آنها پيشنهادات مالي مختلف با عنوان مدير برنامه و ايجنت به من دادند که نمي‌خواهم آنها را باز کنم.

دروازه‌بان سابق تيم‌هاي استقلال و پلي اکريل تصريح کرد: يک نفر به من زنگ زد و اعلام کرد که 100 ميليون تومان به من مي‌دهد تا نام سه بازيکن در ليست تيم من قرار گيرد تا در آينده از آنها استفاده کند. آنها مي‌خواستند که براي اين افراد رزومه درست کرده و با اين روش، برايشان درآمدزايي کنند که اين مساله صحيح نبود.

وي خاطرنشان کرد: يک زماني يک سرمايه‌گذار با من تماس گرفت و اعلام کرد حاضر به پرداخت 300 ميليون تومان پول به من است، در صورتيکه نام برادرزاده و يک نفر ديگر را در ليست خود رد کنم.

سرمربي تيم تربيت يزد همچنين گفت: متأسفانه افرادي با من تماس مي‌گرفتند که افراد شناخته‌شده‌اي در فوتبال هستند و به من مي‌گويند که مدير برنامه هستم، در حاليکه به نظرم آنها به افراد بسياري زنگ مي‌زنند و نگران هستم برخي به آنها گوش کنند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان