arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

بهنام تشکر: وزارت ارشاد با نشریات زرد سفت‌تر برخورد کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بهنام تشکر که به گفته‌ی خودش خوشبختانه تاکنون درگیر شایعه نشریات زرد نبوده، معتقد است که نمی‌توان به مخاطب گفت که چه بخر و چه نخر، اما نشریات زرد سلیقه مردم را کج می‌کنند و پایین می‌آورند.

بازیگر سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «دودکش» و «هفت سنگ» درباره نشریات زرد و خبرنگاری زرد اظهار کرد: نشریات زرد طرفداران خودشان را دارند، به مخاطب هم نمی‌شود گفت چه بخر چه نخر، اما این نشریات سلیقه مردم را کج می‌کنند.

وی معتقد است: نشریات زرد اگر قرار است مطلبی را بنویسند، حقیقت را بنویسند؛ البته اگر حقیقت را هم بنویسند دیگر نشریه زرد نخواهند بود.

تشکر در ادامه با گلایه نسبت به تصاویری که نشریات زرد بدون هماهنگی با هنرمندان منتشر می‌کنند، گفت: بدون اینکه با افراد هماهنگ کنند، تصاویری را روی جلد منتشر می‌کنند که مناسب نیست و به دلیل بی‌سلیقگی، هنرمند مورد نظر خورد را آزار می‌دهند.

بهنام تشکر همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا عذرخواهی صرف نشریات زرد پس از انتشار اخبار نادرست اعتماد از دست رفته را بازمی‌گرداند؟ عنوان کرد: این اعتماد از دست رفته برنمی‌گردد و به نوعی قابل توجیه نیست، چون آن نشریه کار خود را کرده است و به صرف یک عذرخواهی که قابل رویت هم نیست، این اعتماد برنمی‌گردد.

این بازیگر در ادامه مطرح کرد: یک مقداری وزارت ارشاد نسبت به این نوع نشریات، سفت و سخت‌تر برخورد کند.

تشکر در پایان ابراز خوشحالی از اینکه تاکنون درگیر شایعات نشریات زرد نشده است و گفت: خوشبختانه تاکنون پیش نیامده که برایم شایعه‌ای درست کنند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان