arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

گروه تروریستی«جبهه النصره» نظامی لبنانی را اعدام کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه تروریستی تکفیری « جبهه النصره» تهدید خود را عملی و « محمد حمیه»اولین نظامی ربوده شده لبنانی از اهالی دشت بقاع را اعدام کرد .

به گزارش نقل از خبرگزاری ملی لبنان، این گروه تروریستی تکفیری در پایگاه خود در تویتر نوشت که « محمد حمیه» نظامی ربوده شده لبنانی را به دلیل تعلل دولت و ارتش لبنان در پاسخگویی به مطالبات آن اعدام کرده است.

این گروه تروریستی تکفیری همچنین حملات ناگهانی ارتش لبنان به اردوگاه ها و محل های تجمع پناهجویان سوری و بازداشت های گسترده و گلوله باران بلندی های عرسال را دلیل دیگرعملی کردن تهدید خود اعلام کرده است.

ارتش لبنان با حمله به برخی اردوگاه ها و محل های تجمع پناهجویان سوری که عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری در آنها بسر می برند، شمار زیادی از این عناصر را تاکنون بازداشت کرده است.

ارتش لبنان همچنین در پاسخ به تحرکات و اقدامات گروه های تروریستی تکفیری و حمله به مواضع و گشتی های نیروهای ارتش مناطقی از بلندی های عرسال را گلوله باران کرد.

گروه تروریستی تکفیری« جبهه النصره» پیشتر تهدید کرده بود که اگر مطالباتش پاسخ داده نشود، نظامیان ربوده شده لبنانی را سر می برد و اولین قربانی « محمد حمیه» از اهالی دشت بقاع است.

دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره دوم ماه اوت گذشته (یازدهم مرداد ماه) به شهرک عرسال در شمال شرق لبنان حمله کردند و بعداز 5 روز اشغال این شهرک، شماری از نظامیان لبنانی را ربوده و با خود به بلندی های مشرف بر این شهرک بردند.

این گروه ها درازای آزادی نظامیان ربوده شده ، مطالبات مختلفی از جمله خروج حزب الله از سوریه، آزادی زندانیان تکفیری از زندان رومیه و پرداخت مبالغی کلان پول مطرح کرده اند.

گروه تروریستی تکفیری داعش تاکنون « علی السید» و « عباس مدلج» دو نظامی ربوده شده لبنانی را سر بریده و به شهادت رسانده است.

گروه تروریستی تکفیری « جبهه النصره» 18 نظامی لبنانی را در حمله به شهرک عرسال ربود و تاکنون 5 تن را آزاد کرده و با توجه به شهید شدن علی حمیه ، 12 نظامی دیگر همچنان در چنگ این گروه گرفتارهستند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان