arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

ضرورت بازگشت مدیریت شده مسافران از جاده چالوس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان و حجم بالای تردد خودرو در مسیر جاده چالوس ، گفت : مسافران تابستانی با مدیریت زمانی بازگشت خود باعث می شوند که در مسیر کندوان کمترین مشکل ترافیکی به وجود آید.

' رضا کاوه ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : روند بازگشت مسافران تابستانی به شمال کشور از مسیر جاده کندوان آغاز شده و مسافران محترم باید توجه کنند که نباید بازگشت خود را آخرین روز موکول کنند زیرا در این صورت مشکلات ترافیکی در این مسیر ایجاد می شود.

وی ادامه داد: روز گذشته با وجود اینکه جمعه بود ، شاهد ترافیک سبک در جاده چالوس بودیم و مشکل عمده ترافیکی در این مسیر در طول روز به وجود نیامد که این نشان می دهد، بخش عمده ای از مسافران به شهرهای خود بازگشته اند و تعداد مسافران حاضر در شهرهای غرب مازندران کاهش یافته است.

کاوه با تاکید بر اینکه محور کندوان هیچ مشکلی از لحاظ عبور و مرور و تردد ندارد، گفت: ماموران پلیس راه، راهداری و امدادی در سراسر مسیر مستقر هستند و امیدواریم تا پایان بازگشت مسافران تابستانی مشکلی در این محور نداشته باشیم.

وی از احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس در روز دوشنبه خبر داد و افزود : با توجه به اینکه روز دوشنبه آخرین روز تابستان بوده و روز سه شنبه نیز زمان بازگشایی مدارس است، پیش بینی می شود که شاهد حجم بالاتری از تردد خودروها در محور کندوان باشیم و احتمال یک طرفه شدن این جاده به سمت کرج در این روز وجود دارد.ک/3

نظرات بینندگان