arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹

بدترین شکنجه برای سران فتنه از نظر علم الهدی

امام جمعه مشهد گفت : نفرت عمومی ، بدترین شکنجه برای سران فتنه است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه مشهد گفت : نفرت عمومی ، بدترین شکنجه برای سران فتنه است .

به گزارش انتخاب؛ حجت الاسلام سید احمد علم الهدی امروز در جمع هزاران نفر از طلاب و دانشجویان حوزه های علمیه خراسان در دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود : اگر از روز نخست که فتنه گران طغیان کردند به کیفرشان می رسیدند ، شاید محاربه از آنان بروز نمی کرد . عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رسوایی فتنه گران در روز 25بهمن گفت : سران فتنه به ظاهر با دولت ، مجلس و قوه قضاییه مسئله دارند اما مستقیم به سراغ ولایت فقیه رفته اند و این نشان می دهد که آنان با مقدسات مردم در افتاده اند .

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی افزود : اگر کسی با رهبری و ولایت که متصل به حجت خداست ،دشمنی کند و محور اسلامیت نظام را هدف قرار دهد با امام زمان و پیامبر خدا دشمنی کرده است. امام جمعه مشهد گفت : برخی فکر می کردند که سران فتنه بر می گردند ولی پس از دو سال این فرمایش الهی را فهمیدیم که قوم ظالم هدایت پذیر نیستند هر چند که راه برگشت برای آنان بسته نیست اما آنان قابل توبه و هدایت نیستند .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود : سران فتنه با رسوایی دست در دست آمریکا و اسرئیل گذاشتند و با ذلت ، مجری برنامه های دیکته شده غرب شدند .

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی گفت : دشمن هر چقدر به رهبری نظام جمهوری اسلامی هجمه وارد کند موجب محبوبیت و عظمت بیشتر ولایت فقیه می شود ، ولایتی که در عمق جان مردم جای دارد.
نظرات بینندگان