arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

لابی نداریم که بیلبورد بگیریم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیر پخش فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» گفت: ما مثل صاحبان بعضی از فیلم‌ها ارتباط و لابی نداریم که بتوانیم بیلبورد شهری بگیریم.

سعید خانی با انتقاد از وضعیت تبلیغات شهری فیلم «آرایش غلیظ» بیان کرد: اگرچه توانسته‌ایم برای «آرایش غلیظ» تبلیغات بنر در وسط اتوبان‌ها داشته باشیم اما مانند بعضی از فیلم‌های دیگر نه پولش را داشتیم و نه ارتباطات و لابی‌هایی که بتوانیم بیلبورد شهری بگیریم.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: تبلیغات تلویزیونی «آرایش غلیظ» خوب است و خدا را شکر مسئولان تلویزیون حمایت خوب و مناسبی از این فیلم داشته‌اند.

مدیر پخش «نسیم صبا» همچنین درباره وضعیت اکران نامناسب این فیلم در شهرستان‌ها نیز توضیح داد: ما در حال حاضر در پنج شهر مشهد‌، رشت‌، گرگان‌، تبریز و سنندج فیلم را اکران کرده‌ایم اما در سایر شهرها تعداد سینماها بسیار کم است و اکثر سینماداران «شهر موش‌ها2» را روی پرده دارند.

سعید خانی در پایان این گفت‌وگو عنوان کرد: اینکه سینماداران در شهرستان علاقه داشته باشند به دلیل فروش بسیار خوب «شهر موش‌ها2»، آن را روی پرده ببرند، طبیعی و منطقی است. ما فعلا منتظر هستیم تا پس از «شهر موش‌ها2» بتوانیم فیلم را به طور گسترده در سینماهای شهرستانی روی پرده ببریم و این کار را خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان