arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

کمالوندی یکشنبه به وین می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه در رأس هیاتی برای شرکت در نشست عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین می‌رود.

بهروز کمالوندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای شرکت در نشست عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین می‌روم و در این سفر همچنین با آقای آمانو دیدار خواهم کرد.

وی محور گفت‌وگوهایش با مدیرکل آژانس را درباره نحوه همکاری‌ها و ادامه آن‌ها، تقویت نظام ایمنی و مسائل دیگر دانست و افزود: روز دوشنبه هفته جاری پس از افتتاحیه نشست عمومی با مدیرکل آژانس دیدار خواهم کرد و درباره مسائل فیمابین گفت‌وگو می کنیم.

به گزارش ایسنا هرساله نشست عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با حضور وزیران انرژی یا وزیران و نمایندگان انرژی اتمی کشورهای عضو برگزار می‌شود و طی سال‌های گذشته رییسان سازمان انرژی اتمی ایران در این نشست شرکت کردند. برخلاف سال‌های قبل امسال علی‌اکبر صالحی با توجه به مشغله زیاد به این سفر نمی‌رود و به جای وی بهروز کمالوندی در نشست سالانه سخنرانی می‌کند.

نشست عمومی سالانه آژانس روز دوشنبه هفته جاری به مدت یک هفته در محل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با سخنرانی مدیرکل آغاز به کار می کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان