arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳

آیا احمدی نژاد به سیاست بازمی گردد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معتقد است که امکان ائتلاف مجدد اصولگرایان با احمدی نژاد وجود ندارد.

حمیدرضا ترقی، در گفتگو با فرهیختگان آنلاین(FDN.ir) گفت: باوجود سخنان منتشر شده اخیر آقای احمدی نژاد باز هم بعید می دانم که او در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا شود.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: با این حال این احتمال وجود دارد که طرفداران احمدی نژاد در رابطه با مجلس فعالیت خاصی را شروع کرده باشند.

این نماینده سابق مجلس گزارش رسانه ها از جلسات احمدی نژاد را بزرگنمایی شده توصیف کرد و گفت: تحلیل هایی که در خصوص آقای احمدی نژاد مطرح می شود، خیلی با واقعیت منطبق نیست و بیشتر حرکتی در جهت تراشیدن رقیب جدید در انتخابات است.

ترقی در پاسخ به سئوالی در مورد امکان ائتلاف مجدد احمدی نژاد و اصولگرایان گفت: اصولگرایان دیگر کاری با احمدی نژاد ندارند و البته ارتباطی هم با ایشان ندارند، در واقع طیف اصولگرا از احمدی نژاد عبور کرده اند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در واکنش به سخنانکه به تازگی از احمدی نژاد منتشر شده گفت: بالاخره آقای احمدی نژاد فردی بوده است که به مدت 8 سال تیتر اخبار بوده و همواره روی آنت ظاهر می شده است، بنابراین این سخنان و اقدام اخیر احمدی نژاد امر طبیعی است، چراکه می خواهد حیات سیاسی خود را حفظ کند.

وی افزود: اینکه بگوییم احمدی نژاد در حال فعالیت تشکیلات برای حضور در رقابت های سیاسی است، درست نیست و من نشانه ای از آن ندیده ام.

ترقی اضافه کرد: بهار بهار کردن  آقای احمدی نژاد را هم باید به حساب روش ایشان در تحریک رقیب تلقی کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: انگیزه احمدی نژاد از سخنان اخیر خود، مقابله با سخنانی است که در نفی ایشان است، البته ایشان از این ابراز برای تحریب رقیب و روی آنت رفتن هم استفاده می کند.

ترقی مشکل اصولگرایان با احمدی نژاد را منحصر به امور فرهنگی و شخص رحیم مشایی ندانست و گفت: بحث روش مدیریت و مقاومت در برابر نظر ولایت فقیه از نقاط ضعف مهم اقای احمدی نژاد بود.

وی در ادامه رد صلاحیت احمدی نژاد را در انتخابات ریاست جمهوری بعید ندانست و بیان داشت: رد صلاحیت بستگی به جمع بندی شورای نگهبان در مورد فرد مورد نظر دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود:  شورای نگهبان با هیچ کس اخوت و برادری ندارد، اگر تشخیص دهد فرد مورد نظر در تبعیت از ولایت فقیه ضعیف است، برای پست های احساس احراز صلاحیت نمی شود.
نظرات بینندگان