arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳

جنتی : هنرمندان در بهترین سالن های اروپا به صحنه خواهند رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این نوید را داد که هنرمندان ایرانی با آلات موسیقی خود در بهترین سالن های اروپا بر روی صحنه خواهند رفت.

«علی جنتی» صبح امروز (سه شنبه) و در مراسم آغاز سال تحصیلی 94-93 هنرستان های موسیقی این مطلب را در پاسخ به اظهارات مجری برنامه گفت.

پیش از سخنرانی جنتی، وحید جلیلوند مجری برنامه از عدم پخش تصاویر موسیقیدانان ایرانی و آلات موسیقی آنها در صداوسیما انتقاد کرده و گفت در صداوسیمای ما آلات قتل مانند چاقو و تفنگ به نمایش درمی آید اما آلات موسیقی نمایش داده نمی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک آغاز تحصیلی جدید به تمامی هنرمندان و هنرجویان گفت: اول مهرماه همواره یادآور شور و نشاط جوانی و شوق آموختن برای دانش اندوزی است.

وی ایرانیان را افرادی دوستدار دانش و آموختن توصیف کرد و افزود: ایران همواره مهد دانش و فرهیختگی بوده و دانشمندان بزرگی در آن پرورش یافته اند که همچون ستاره ای در آسمان علم و هنر می درخشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایرانیان را میراث دار دانشمندان بزرگی همچون ابن سینا، فارابی، مولوی، حافظ و کمال الملک دانست و اظهارداشت: با اتکا به داشته های گران سنگ خود می توانیم حال و اینده کشور را به گونه ای که شایسته هنرپروری ایرانیان باشد بسازیم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
8
اروپائیان لذت موسیقی ما رو میبرند و ما لذت تحریم های آنها رو
نظرات بینندگان