arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳

علی کریمی مربی پرسپولیس می شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی کریمی اعلام کرده به هیچ وجه دوست ندارد و نمی خواهد یکبار دیگر با پیراهن پرسپولیس یا هر تیم دیگری به میادین فوتبال برگردد.

به گزارش «تیک»، در حالی که این روزها بحث بازگشت کریمی به میادین فوتبال و پوشیدن پیراهن پرسپولیس توسط او مطرح شده اما نزدیکان علی کریمی می گویند که او به هیچ وجه و قیمتی حاضر نیست یکبار دیگر از تصمیم قبلی خودش بازگردد و به ترکیب پرسپولیس برگردد.

او که دیروز در تمرینات پرسپولیس حضور یافت و با استقبال عجیب هواداران هم مواجه شد به کاپیتان این روزهای پرسپولیس گفته است:« خوب نیست نظرم را تغییر دهم و قرار نیست بازی کنم.»
آنطور که از شواهد امر پیداست گویا علی کریمی واقعا میلی به بازگشت ندارد و اصرار همه در بازگرداندن او بی فایده است. کریمی البته مدعی است که می خواهد به پرسپولیس کمک کند و این حضور در تمرینات هم به نوعی بخشی از همین کمک هاست تا بازیکنان انگیزه بیشتری برای تمرین داشته باشند.

البته نکته مهم تر هم اینکه احتمالا علی کریمی که چند صباحی است خود را با کلاس های مربیگری و آموزش های از این دست سرگرم کرده می خواهد به عنوان یکی از اعضای کارد فنی سرخپوشان در کنار بازیکنان این تیم باشد. حمید درخشان سرمربی فعلی پرسپولیس در مدت کمی که سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته بارها اعلام کرده می خواهد علی کریمی را به هر شکلی در کنار پرسپولیس نگه دارد.

یک منبع مطلع در اینباره به جام جم ورزشی می گوید: خیلی احتمال اینکه کریمی به عنوان دستیار در پرسپولیس فعال شود زیاد است. او علاقه زیادی به مربیگری دارد و اصلا بعید نیست در روزهای آتی بپذیرد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
1
1
هردم از این باغ بری می رسد، کیسه خالی جدید می آید تا از جیب فقرا (بیت المال )با قراردادهای میلیاردی پرشود ، کریمی از فوتبال خداحافظی نکرده بود، رفته بود نفس چاق کند وبا جیبی گشادتراز دوران بازیگری در پرسپولیس باز گردد، گویی فوتبال دراین کشور ارث پدری تعدادی انگشت شمار چون دایی وکریمی و... است وفقرا مجبورند تاعمر دارند هزینه های قرادادهای میلیاردی اهالی فوتبال را تامین کنند .
نظرات بینندگان