arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹

واکنش ناطق نوری به حوادث 25 بهمن

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری حرکت و تحرکات روز ۲۵ بهمن را غیرقانونی و غیرشرعی دانست و آن را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری حرکت و تحرکات روز ۲۵ بهمن را غیرقانونی و غیرشرعی دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در مصاحبه با شبکه خبر گفت : کسانی که روزگاری در کنار خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و به نظام و انقلاب خدمت می کردند و امروز در مقابل ملت و نظام قرار گرفته اند، اگر کمترین هوش سیاسی و غیرت داشتند باید خود و اندک هوادارانشان را در روز ملی ۲۲ بهمن فرا می خواندند تا ضمن دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری از مردم مصر و قیام ملت مصر هم حمایت می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری حرکت و تحرکات روز ۲۵ بهمن را غیرقانونی و غیرشرعی دانست و آن را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه باید بر اساس قانون و عدالت اسلامی با مسببین این حادثه شرم آور برخورد قاطع نماید.

ناطق نوری تأکید کرد: ملت ایران پای اصول انقلاب، نظام، رهبری و ولی فقیه ایستاده و جان خود را در این راه فدا خواهد کرد و از حریم نظام دفاع خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از حضور پرنشاط و متعهدانه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: فتنه گران در حساس ترین شرایط خاورمیانه ، عملی ضد انقلابی انجام دادند و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان ایران و اسلام فراهم کردند.

ناطق نوری در ادامه گفت: دشمنان باید بدانند ما شاید در داخل خانه خود اختلاف سلیقه هم داشته باشیم اما آنگاه که اصول و ارزشهای نظام، اسلام ، استقلال کشور و منافع ملی به خطر بیفتد ، اعضاء خانه همه اختلاف سلیقه ها و انتقادها را کنار می گذارند و یک دل و یک صدا از نظام دفاع می کنند ، همانگونه که پیش از این دفاع کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری شعارهای کشورهای غربی و رسانه های آنها را دروغین و سیاستهایشان را چندگانه و مزورانه خواند و افزود : آنها فقط به دنبال منافع خود بوده و هستند.

وی تصریح کرد : رسانه های بیگانه قصد داشتند ضمن کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، از اتفاقات ۲۵ بهمن شبیه سازی کنند و آنرا به انقلاب مردم مصر متصل کنند که این حرکت ، عملی خبیثانه و زشت بود و البته ناکام ماند.

وی مردم ایران را آگاه و هوشیار دانست و تصریح کرد: همین انسجام و حضور در صحنه و پیوند مردم با ولایت و رهبری ، مهمترین عامل بقا و پایداری نظام و کشور است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بابا
|
GERMANY
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
3
0
برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این تظاهرات را بدهید دست؟! اقای ناطق
نظرات بینندگان