arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳

چرخش قلعه‌نویی در مورد آینده استقلال!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیر قلعه‌نویی برخلاف همه دوران مربیگری‌اش این بار قول قهرمانی استقلال را داده است. این اظهار نظر قلعه‌نویی در شرایطی صورت گرفته که طبق اسناد موجود تا پیش از این وی" مربی را که قول قهرمانی می‌داد مربی نمی‌دانست". پرسش این است که چرا سرمربی استقلال در هفته هایی که تیمش باخته چنین تغییر موضع داده است.
 
به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی برخلاف تمام عمر فوتبالی خود قول قهرمانی می دهد تا همه شایعه ها  و تردید ها در مورد ادامه کار این سرمربی در استقلال قدرتمندتر از قبل دنبال شود.
 
در واقع عادت دیرین امیر قلعه‌نویی برمبنای فرار رو به جلو به ما می نمایاند که این خرق عادت و این شکل جدید گویش دلیلی دارد که هنوز نمی توان در موردش قاطعانه نظر داد اما گویا خود سرمربی هم می داند که ادامه این روند امسال و با توجه به ناکامی سال قبل، می تواند منجر به جابه جایی او شود.
 
شاید به همین دلیل است که او می گوید قول قهرمانی می دهم تا  برای خودش زمان بخرد و شاید حتی برای آینده و در صورت کنار رفتن از استقلال و قهرمان شدن این تیم  اعلام کند که قبلا گفته بودم!
 
به این مصاحبه در خبرگزاری مهر که اسفندماه 92 از سرمربی استقلال منتشر شده است، دقت کنید: "قلعه‌نویی در ادامه در مورد اینکه آیا به هواداران استقلال قول می‌دهید که این تیم در لیگ به عنوان قهرمانی دست یابد، گفت: «نه من بلکه هیچ مربی دیگری هیچ قول قهرمانی نمی‌دهد اما امیدوارم برای سه بازی پایانی لیگ و دیدارهای باقی‌مانده در لیگ قهرمانان آسیا شرایط تیم بهتر شود.»
 
سرمربی استقلال روز 6 مهر 93 در اظهار نظر دیگری که البته نمونه هایش را بارها دیده و خوانده بودیم، گفت: قول قهرمانی نمی دهم، مربی‌ای که قول قهرمانی بدهد مربی نیست. فوتبال به گونه‌ای نیست، بتوان قول داد.
 
و اما مصاحبه قلعه‌نویی پس از بازی با ذوب‌آهن که در خبرگزاری مهر منتشر شد، خبر از تغییر نگرش و گویش وی می داد. سرمربی آبی ها البته این اظهار نظر را در چند بازی که استقلال شکست خورده تکرار کرده است. قلعه نویی در بخشی از این مصاحبه بار دیگر بر قهرمان شدن تیمش تاکید کرد و گفت: من توکلم به خدا و اهل بیت (ع) است. شک نکنید با این بازی‌های زیبا ما قهرمان خواهیم شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
14
29
حالا اگر تیم استقلال قهرمان نشود خواهد گفت اهل بیت کمک نکردند.
نظرات بینندگان