arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹

تشییع پیکر دو شهید 25 بهمن

"پیكر شهید محمد مختاری از دیگر كشته‌شدگان حوادث اخیر به دست عوامل منافقین لحظاتی پیش در دستان جمعی از مردم انقلابی كشورمان از مقابل منزل این شهید واقع در شرق تهران تشییع شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیکر شهید صانع ژاله که در حوادث 25 بهمن به شهادت رسید بر دستان مردم شهید پرور و به سمت دانشگاه تهران تشییع شد.

گزارش خبرنگار "انتخاب" حکایت از "انبوه مردم شرکت کننده در این مراسم" است.

بسیاری از مقامات استانی و نمایندگان مجلس نیز در این تشییع جنازه حضور یافته اند.

شهید صانع ژاله متولد سال 1363 از هموطنان كرد اهل پاوه و دانشجوي رشته نمايش دانشگاه هنر تهران 25 بهمن توسط يكي از منافقين در خيابان امير اكرم تهران با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد.

شهید دوم 25بهمن هم تشییع شد

فارس از تشییع پیكر دومین شهید حوادث 25 بهمن خبر داد و نوشت:

"پیكر شهید محمد مختاری از دیگر كشته‌شدگان حوادث اخیر به دست عوامل منافقین لحظاتی پیش در دستان جمعی از مردم انقلابی كشورمان از مقابل منزل این شهید واقع در شرق تهران تشییع شد.

شهید محمد مختاری ۲۲ ساله فرزند اسماعیل روز ۲۵ بهمن در اثر تیراندازی عوامل منافقین به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به درجه شهادت نائل شد."

به گزارش فارس حاج آقای تهرانی یكی از همسایگان خانواده مختاری اظهار داشت: ما نزدیك 40 سال است كه همسایه این خانواده هستیم اما در این سال‌ها هیچ آزار و اذیتی از طرف آنها ندیده‌ایم.

وی با بیان اینكه پدر این خانواده بازنشسته بانك است، افزود: خانواده مختاری، خانواده خوب و نجیبی هستند كه تمام اعضای این خانواده پیگیر كار و زندگی معمولی خود بوده‌اند.

تهرانی در ادامه تصریح كرد: اعضای این خانواده، مذهبی، با‌ایمان و معتقد هستند و در طول سال‌های گذشته چیزی جز نجابت و پاكی از آنها ندیده‌ام.

بر اساس این گزارش حاج آقای عطاءاللّهی یكی دیگر از معتمدین محله و از همسایگان خانواده مختاری به خبرنگار ما گفت: با اینكه بیش از 30 سال در این محل همسایه بوده‌ایم، تاكنون مشكل خاصی در خانواده مختاری مشاهده نكرده‌ایم.

وی با بیان اینكه ارتباط و شناخت زیادی از این خانواده ندارم، گفت: با وجود این مسئله در طول سال‌های گذشته هرگز مشكلی در این خانواده مذهبی مشاهده نكرده‌ام و در مجموع همسایه خوبی در این محل هستند.

نظرات بینندگان