arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳

پایداری رفتار احمدی نژاد را نداشته باشد، جواب مثبت می گیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد کریمی اصفهانی فعال سیاسی اصولگرا و دبیر کل جامعه اصناف و بازار معتقد است که ورود آیت الله مصباح به مباحث سیاسی باعث اختلاف بین اصولگرایان می شود.

کریمی اصفهانی در گفتگو با فرهیختگان آنلاین (FDN.ir)، در واکنش به برخی گزارش ها در مورد ائتلاف احتمالی جبهه پایداری و طیف احمدی نژاد بیان داشت: این ائنلاف بعید به نظر نمی رسد، چراکه همواره جمعیت های غیرنرمال اختلافات را کنار گذاشته و بایکدیگر جمع می شوند.

وی افزود: در واقع نه جبهه پایداری نرمال است، نه طیف احمدی نژاد، اینها از راس تا ذیل، تندروهایی هستند که خود بزرگ بینی دارند و معتقدند همتای آنها وجود ندارد.

کریمی اصفهانی اضافه کرد: جبهه پایداری درست مثل احمدی نژاد فکر می کند، همان احمدی نژادی که مدعی مدیریت جهانی بود و در 8 سال مملکت داری اش کشور را به لجن کشید.

وی با تاکید بر اینکه ائتلاف احمدی نژاد و جبهه پایداری دور از انتظار نخواهد بود گفت: تاکنون دو نشست بین طریف احمدی نژاد و جبهه پایداری برگزار شده است.

دبیر کل اصناف با بیان اینکه امکان ائتلاف اصولگرایان و جبهه پایداری وجود ندارد گفت: تنها در صورتی پایداری می تواند با اصولگرایان متحد شوند و جواب مثبت بگیرد که آنها از جایگاه خود پایین آمده و رفتار خود را تغییر دهند، با این حال ما هنوز تغییری در منش آنها مشاهده نکرده ایم.

وی با اشاره به درخواست آیت الله مصباح برای وحدت اصولگرایان گفت: آقای مصباح قبلا مایل به وحدت نبود و وقتی که به ایشان در این رابطه مراجعه شده بود گفته بودند که ضرورتی برای وحدت نمی بینند، درواقع اگیر ایشان امروز سخن از وحدت به زبان می آورند، ماجرا چیز دیگری است.

کریمی اصفهانی افزود: به آقای مصباح توصیه می کنم که کمتر وارد سیاست شوند، چراکه تفاوت نظر ایشان در دوره های مختلف مشکل ساز است، بنابراین پرداختن به درس و بحث برای ایشان مفیدتر از ورود به عرصه سیاسی کشور است.

نظرات بینندگان