arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹

اجراي سراسري‌ «زوج و فرد» منتفي شد

رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: از ابتداي اسفندماه سال جاري طرح زوج و فرد در تهران در محدوده جديد به اجرا در مي‌آيد و سراسري نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: از ابتداي اسفندماه سال جاري طرح زوج و فرد در تهران در محدوده جديد به اجرا در مي‌آيد و سراسري نخواهد شد.

سردار اسكندر مومني روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ايسنا افزود: بر اساس مصوبه شورايعالي ترافيك كه به تاييد وزير كشور رسيده است و با توجه به رايزني‌هاي صورت گرفته از ابتداي اسفندماه سال جاري طرح زوج و فرد در تهران در محدوده جديد به اجرا در مي‌آيد و سراسري نخواهد شد.

وي با اشاره به اينكه شهرداري تهران مكلف شده است تا نسبت به نصب دوربين در مبادي ورودي طرح زوج و فرد اقدام كند تصريح كرد: تا زمان نصب اين دوربين‌ها، پليس راهور تهران بزرگ اين محدوده را از طريق عوامل راهنمايي و رانندگي كنترل خواهد كرد.

رييس پليس راهور ناجا گفت: محدوده طرح جديد زوج فرد از شمال به بزرگراه شهيد همت و بزرگراه شهيد زين‌الدين، از شرق به بزرگراه شهيد باقري، بزرگراه شهيد دوران و بزرگراه بسيج، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهيد چمران محدود مي‌شود.

وي همچنين از كاهش زمان اجراي طرح زوج و فرد در آستانه سال نو خبر داد و گفت: در راستاي ايجاد تسهيلات براي شهروندان جهت خريدهاي نوروزي، برنامه‌ريزي‌هايي لازم صورت گرفته تا كمترين فشار در اين خصوص به تهراني‌ها وارد شود.

وي تصريح كرد: در اين راستا كاهش زمان اجراي طرح زوج و فرد در تهران در دستوركار است كه در اين خصوص در حال بررسي چند گزينه در اين خصوص هستيم.

رييس پليس راهور ناجا اظهار اميدواري كرد كه با همكاري خوب مردم اجراي طرح زوج و فرد در محدوده جديد موجب كاهش بار ترافيكي در هسته مركزي شهر و كاهش آلودگي هوا شود.
نظرات بینندگان