arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۳

ناجا: محدوده عمل آمران به معروف و ناهیان از منکر "لسانی" است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: محدوده عمل آمران به معروف و ناهیان از منکر لسانی است و باید از مداخله مستقیم پرهیز کنند.

  سردار اسماعیل احمدی مقدم در سفر به استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش 7 درصدی سرقت در آذرماه در کشور افزود: با تشکیل قرار گاه سرقت در ماههای اول سال روند افزایشی سرقت کاهش پیدا کرد.

وی گفت: در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش سرقت داشتیم.

وی در ادامه افزود: با حضور گروه های تکفیری و داعش وظیفه ما این است که با اشراف اطلاعاتی موضوع را رصد کنیم .

فرمانده ناجا همچنین بیان داشت با توجه به موقعیت استان خوزستان به سمت توسعه سریع با همکاری بخش های دیگر توانسته ایم به مطالبات مردم پاسخ دهیم .

به گفته احمدی مقدم ، 12 درصد قتل های کشور در استان خوزستان است که ریشه بیشتر این قتل ها رسومات از پیش به جا مانده است و بیشتر قتل های استان خوزستان جنبه اجتماعی دارد.

معیار ارزیابی در ناجا افزایش کیفیت نیروهاست

فرمانده نیروی انتظامی با حضور در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان خوزستان با تاکید بر شناخت ماموریت و نوع مسئولیت بیان داشت: معیار ارزیابی در مجموعه ناجا افزایش کیفیت نیروهاست.

به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم در جلسه جمع بندی نهایی نتایج بازرسی از رشد تعالی فردی و سازمانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: بررسی گزارشات جامع از نحوه عملکرد ناجا در ابعاد مختلف ، از زحمات قابل تقدیر پلیس خوزستان در ارتقاء کیفی و صحت عمل کارکنان و همچنین از تلاش های بی نظیر مجموعه انتظامی استان در کسب رضایت مردمی خصوصاً در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

وی در این نشست با تبریک ایام فرخنده هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص)، از شخصیت سراسر نور و رحمت حضرت رسول اکرم و ائمه اطهار (ع) به عنوان معیارهای اصلی سنجش و الگوی تمام نمای انسان های کمال یافته یاد کرد و بیان داشت: پیامبر اعظم و ائمه اطهار (ع) به مثابه قله های افتخار برای هدایت انسان ها به هدف نهایی که همان کمال انسانی است می باشند.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: تمامی لذت های دنیا باید مرکبی برای رسیدن به هدف غایی و تکامل انسانی باشد، لذا الگوی تمام نمای همه انسان ها، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی انتظامی به حول و قوه الهی رویکرد کارکنان مبتنی بر دین محوری است و ارزشهای دینی در سازمان ما یک جوهر است، لذا ما باید با شناخت دقیق از معیار ها و هدایتگران اصلی، تکامل انسانی مجموعه درون سازمانی خود را رنگ دینی و صبغه معنوی ببخشیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر شناخت ماموریت و نوع مسئولیت ناجا در قبال آن ها، بیان داشت: همه ما باید معیار ارزیابی خود و مجموعه ناجا را بر افزایش کیفیت نیروها دانسته و توجه اساسی به اصل کاهش هزینه ها در درون سازمان داشته باشیم و کمیت و مقدار نیروهای موجود را اصل ندانیم.

احمدی مقدم با اظهار رضایت از روند رو به رشد حضور نیروهای فعال و کیفی در بدنه نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: شناخت دقیق از مشکلات و تهیه نسخه دقیق در رفع آن معایب و نواقص ،باید از اهم مسائل مورد توجه مدیران و فرماندهان باشد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های چشمگیر سازمان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در بهبود و تربیت نیروهای کیفی و کار آمد در استان خوزستان بیان داشت: تقویت انگیزه ،ارتقاء باورهای دینی، توجه به سلامت روحی و روانی و صحت عمل کارکنان ، مولفه های ارزشمندی است که می تواند ما را در حرکت به سمت تعالی بخشی سازمان سوق دهد، که نتیجه آن همان افزایش ایمان و عمل صالح در ناجاست.

سردار احمدی مقدم از عوامل مهم در افزایش کارآیی را عمل به وظیفه و دل بستن به خدا دانست و گفت : سلامت سازمانی زمانی تضمین می شود که افرادی عاشق به دین و خدمت به مردم در آن مشغول باشند چرا که سختی ها آنان را سست نمی کند.

براساس گزارش سایت پلیس، در ادامه این نشست سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان با ارائه گزارشی کامل از وضعیت اجتماعی، امنیتی و جغرافیایی استان به تشریح اقدامات صورت گرفته پلیس خوزستان در عرصه های مختلف پرداخت.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان