arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۳

برخورد‌شهرداری با‌ متخلفان پرونده‌علاءالدین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران باتاکید بر اینکه مجازات با متخلفان باید در چارچوب و قوانین و ضوابط انجام ‌شود، گفت: در خصوص پروژه علاءالدین اخراج، انفصال و همچنین تنزل جایگاه و جابجایی داشته‌ایم.

  مصطفی فیضی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان این مطلب،اظهارکرد: سازمان بازرسی شهرداری تهران هرگز پروژه‌هایی که همراه با تخلف در حوزه‌های شهر سازی و ایمنی انجام می‌شود را بدون دخالت حوزه‌های اداری نمی‌بیند.

وی با تاکید بر اینکه مطمئنا پروژه‌هایی با این وسعت با ارتباطات غیر اداری و غیر رسمی صورت گرفته است، اضافه کرد:‌ قبل از آنکه معاونت شهرسازی و یا سایر دستگاه‌ها بخواهند در حوزه حقوقی کاری را دنبال کنند حوزه بازرسی اقدامات لازم را انجام داده و با متخلفان که زمینه را برای اشکالات و ایرادات فراهم کرده است برخورد جدی و قاطعانه دارد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مجازات با متخلفان باید در چارچوب و قوانین و ضوابط انجام ‌شود، افزود: در خصوص پروژه علاءالدین اخراج، انفصال و همچنین تنزل جایگاه و جابجایی داشته‌ایم.

فیضی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، یادآور شد: پروژه علاءالدین 18سال است که ساخته شده اما همچنان پایان کار ندارد و مالکان بدون داشتن مدارک لازم و پایان کار مغازه‌ها را خریداری کرده‌اند.

وی در پایان افزود: پروژه علاءالدین مجموعه‌ای از ایرادات حقوقی، قانونی و شهرسازی بوده است و همین امر سبب تخریب این پاساژ شد.
نظرات بینندگان