arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹

هاشمی محور فتنه 88 بوده/ محسن رضایی منحرف است

اگر كسی اظهارات امروز آقای رضایی را مرور كند به این نتیجه می رسد كه این فرد در طریق مستقیم حركت نمی‌كند؛ در حالی كه سپاه پشتیبانی اساسی انقلاب است، متاسفانه ایشان روزی فرمانده سپاه بود. اكنون هم از حرف‌های آقای رضایی بوی انقلاب استشمام نمی‌رسد. به این افراد مردم خواص می‌گویند در حالی كه خود این افراد منحرف شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله قره باغی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: همه دلسوزان انقلاب انتظار داشتند آقای هاشمی كه دورانی رئیس جمهور، امام جمعه تهران بود و اكنون ریاست مجمع تشخیص مصلحت و مجلس خبرگان را به عهده دارد، قبل از دیگران در مقابل زیاده‌گویی‌های فتنه‌گران ایستادگی كنند نه اینكه آقای هاشمی محور فتنه‌گران باشد.

وی با بیان اینكه متأسفانه فتنه‌گران با اتكا به آقای هاشمی اقدام به مقابله با انقلاب اسلامی كردند، تاكید كرد: آقای هاشمی تا امروز راه خود را از فتنه‌گران جدا نكرده است و عدم مرزبندی با فتنه‌گران مهمترین دلیل بنده است كه بگویم آقای هاشمی محور فتنه 88 بوده است.

قره‌باغی اضافه كرد: اگر بخواهیم بدون تعارف صحبت كنیم باید بگویم كه آقای هاشمی در فتنه 88 نقش محوری داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: برخی از افراد خانواده امام راحل در فتنه نمره قبولی نگرفتند. تعجب می‌كنم از اینكه یكی از افرادی كه با خانواده امام وصلت كرده‌ در كتابی درباره انقلاب به گونه‌ای نوشته كه نشان می‌دهد این فرد یك ضد انقلاب كامل است. این فرد در كتابش حتی یك بار هم امام را آیت الله خطاب نكرده است بعد از مدتی بررسی كردم و متوجه شدم كه افراد منحرف در خانواده امام با این فرد ارتباط داشته است و به اعتبار ارتباط نسبتا فامیلی، این فرد تحت تأثیر افراد منحرف خانواده امام رحل شده بود.

این عضو مجلس خبرگان  در ادامه با یكی دانستن تلویحی حساب محسن رضایی با اكبر هاشمی رفسنجانی گفت:از سخنان رضایی بوی انقلاب استشمام نمی شود.

وی با شاره به رفتار محسن رضایی بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر كسی اظهارات امروز آقای رضایی را مرور كند به این نتیجه می رسد كه این فرد در طریق مستقیم حركت نمی‌كند؛ در حالی كه سپاه پشتیبانی اساسی انقلاب است، متاسفانه ایشان روزی فرمانده سپاه بود. اكنون هم از حرف‌های آقای رضایی بوی انقلاب استشمام نمی‌رسد. به این افراد مردم خواص می‌گویند در حالی كه خود این افراد منحرف شده‌اند.

وی با بیان اینكه سكوت در برابر فتنه 88 به مثابه تأیید رفتار فتنه‌گران بود، گفت: برخی خواص در فتنه 88 سكوت كردند تا بدون شك و شبهه مردم حساب آنها را با فتنه‌گران جدا نكنند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
\
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
0
4
همه خواص هستند پس کی باینه
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
0
7
یعنی چی که یک عده ای خود شان را خواص می پندارند و لابد مردم هم عوام هستند وجالب اینکه با اعتماد بنفس زیاد اینگونه به ملت بزرگ ایران آن هم در رسانه توهین می کنند
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
2
0
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت اسیبی نرسد .
از نظر رهبر کبیر انقلاب بین سران مملکت و مردم تفاوت طبقاتی نیست پس نه آقای هاشمی نه آقای رضایی جزء خواص نیستند و تصمیم گیری و اظهار نظر در رابطه با عملکرد ایشان فقط در صلاحیت رهبر مملکت است نه عموم مردم چون مردم در جریان ریز سیاست های کشور نیستند و همه به صورت عمومی از سیاست کلی نظام با خبرند. پس ما فقط و فقط پشتیبان ولایت فقیه و ولی و نائب امام زمان باقی می مانیم و نظر ایشان را فصل الخطاب تمام امور می دانیم . و با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه به جنگ با سران استکبار و فتنه میرویم و به آنها می فهمانیم تا قطره ی آخر خونمان مدافع ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
لطفا بگویید پس خواص با بصیرت کدام ها هستند
نظرات بینندگان