arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳

احمدي‌مقدم: مقاومت اسلامي در دو جبهه با دشمن مي‌جنگد/ مرزهاي سيستان و بلوچستان به نقطه مناسبي مي‌رسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نيروي انتظامي گفت: نهايتا تا پايان سال آينده مرزهاي سيستان و بلوچستان به نقطه مناسبي مي‌رسد و درباره توسعه مرزها و مبادله تجاري با نقطه مناسب فاصله داريم.

سردار احمدي‌مقدم فرمانده ناجا در حاشيه مراسم بزرگداشت شهداي حزب‌الله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهايتا تا پايان سال آينده مرزهاي سيستان و بلوچستان به نقطه مناسبي مي‌رسد و درباره توسعه مرزها و مبادله تجاري با نقطه مناسب فاصله داريم.

وي ادامه داد: رژيم صهيونيستي در سال 1982 به لبنان حمله کرد و تصور مي‌کرد مقاومت فلسطين را پاکسازي و به دريا مي‌ريزد و مي‌بينيم که همان حرکت، منجر به تولد حزب‌الله شد و نتيجه آن هم خلاف نظر صهيونيست‌ها رقم خورد.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث سوريه و منطقه به اسم آزادي و دموکراسي تصريح کرد: امروز مي‌بينيم مقاومت اسلامي در دو جبهه با جبهه‌النصره و رژيم صهيونيستي در حال نبرد است و تکفيري‌ها و غربي‌ها با تمام قدرت از صهيونيست‌ها حمايت مي‌کنند.

سردار احمدي مقدم در پاسخ به خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران درباره وضعيت امنيت منطقه شرق و جنوب شرق کشور اظهار داشت: در مجموع وضعيت امنيتي مناسبي ايجاد شده و اشرار در جنوب و جنوب شرق استان دستگير شدند و سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه و گروه‌هاي تروريستي که حضور دارند همواره ادعا مي‌کنند که ما قادر به کنترل تروريست‌ها نيستيم در حالتي که وضعيت کاملا متفاوت است.

وي ادامه داد: ما مرزبان هر دو سوي مرز هستيم و خوشبختانه اگر دارزين کرمان محل حضور گروه‌هاي تروريستي بود امروز اشرار را به آن سوي مرز رانده‌ايم و تلاش‌هاي بسيار خوبي انجام شده است.

فرمانده ناجا در پايان درباره لحاظ شدن بودجه انسداد مرزها در سال جاري خاطر نشان کرد: طبيعتا همه ساله اين اتفاق مي‌افتد و انسداد مرزها به نقطه خوبي رسيده و نيازمند بودجه در دو سه برنامه ديگر است.
نظرات بینندگان