arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

مرگ دلخراش کودک 5 ساله زیر خودرو پدرش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کودک 5 ساله‌ای در بخش بسطام از توابع شاهرود استان سمنان با برخورد به نیسان پدرش که به صورت دنده عقب در حرکت بود، جان باخت.

سرهنگ حسین پیوندی گفت: ساعت 11 روز گذشته یک فقره تصادف جرحی در حوالی روستای جیلان بخش بسطام به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و ماموران انتظامی و پلیس شاهرود-آزادشهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: راننده 27 ساله در شرایطی که به صورت دنده عقب حرکت می‌کرد متوجه فرزند خردسالش که پشت خودرو ایستاده بود نشده و با وی برخورد می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: در این سانحه کودک 5 ساله بر اثر برخورد با چرخ عقب خودرو به شدت مجروح و توسط پدر و مادرش به درمانگاه کلاته خیج منتقل شد، ولی با توجه به جراحت‌ها و خونریزی شدید مصدوم، تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و این کودک خردسال جان خود را از دست داد که علت و نحوه دقیق وقوع این حادثه تلخ و ناگوار در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: پلیس همواره تاکید دارد حین استفاده از وسایط نقلیه و رانندگی تمام حواس و دقت خود را بر این امر متمرکز کنید و با دقت تمام و بررسی کامل مسیر حرکت خود، برانید تا شاهد این‌گونه سوانح جبران‌ناپذیر نباشید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان