arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

شگفتی در جام حدفی انگلیس/ چلسی و سیتی حذف شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در جام حذفی انگلیس نتایج بسیار عجیبی رقم خورد. چلسی با نتیجه چهار بر دو در استمفوردبریج برابر واتفورد بازی را واگذار کرد. منچستر سیتی هم در خانه با دو گل برابر میدلزبور تن به شکست داد. تاتنهام و ساوتهمپتون هم برابر حریفان خود بازی را واگذار کردند.

در جام حذفی انگلیس چند دیدار برگزار شد. چلسی صدرنشین لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج به مصاف واتفورد رفت و به نتیجه ای عجیب و باورنکردنی دست یافت. شاگردان آقای خاص برابر حریف دسته دومی خود در استمفوردبریج شکست سنگینی را متحمل شدند و با نتیجه 4 بر دو بازی را واگذار کردند.

در این دیدار ابتدا گری کی هیل و رامیرس برای چلسی گلزنی کردند تا همه فکر کنند که این دیدار به سود آبی-پوشان لندنی به پایان می رسد اما بازیکنان واتفورد در ادامه توانستند 4 گل به ثمر رسانند تا شب تلخی برای مورینیو و شاگردانش رقم خورد.

شکست چلسی تنها نتیجه عجیب جام حذفی انگلیس نبود بلکه منچستر سیتی هم که در ورزشگاه خانگی خود از میدلزبورو پذیرایی کرد با نتیجه دو بر صفر بازی را باخت تا این تیم هم از جام حذفی خداحافظی کند. شب گذشته هم منچستر یونایتد برابر تیم کمبریج یونایتد با تساوی بدون گل متوقف شد تا در جام حذفی انگلیس شاهد شگفتی های زیادی باشیم.

تاتنهام یکی دیگر از تیم های بزرگ ناکام در جام حذفی بود چرا که این تیم هم در وایت هارت لین با نتیجه دو بر یک برابر لستر سیتتی تن به شکست داد.

نتایج دیگر بازیها

بلکبرن 3- سوانسی یک

برمنگام یک- وست برومویچ 2

کاردیف یک – ردینگ 2

ساوتهمپتون 2- کریستال پالاس 3

ساندرلند صفر- فولام صفر

در ادامه جام حذفی انگلیس یک ساعت دیگر لیورپول در ورزشگاه خانگی خود از بولتون پذیرایی می کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان