arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳

مجلس، بورسیه های تحصیلی را از ربع قرن پیش تاکنون تحقیق و تفحص می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی و جذب هیات علمی دانشگاه‌ها از سال 68 تاکنون نیز در جلسه امروز کمیسیون بررسی و با موافقت اعضا تصویب شد.

قاسم جعفری با یادآوری جزییات جلسه امروز یک‌شنبه(5 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت:‌ در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان و محورهای آ‌ن مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ در تشریح جزییات و محورهای طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان٬ گفت:‌ عدم استفاده از افراد توانمند٬ جهت‌گیری سیاسی در انتصابات٬ عدم مدیریت مناسب در استان‌ها و برخورد نامناسب در توزیع رشته‌ها از جمله محورهای تفحص از این دانشگاه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی و جذب هیات علمی دانشگاه‌ها از سال 68 تاکنون نیز در این جلسه بررسی و با موافقت اعضا تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی و رد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل ناگویا درمورد دسترسی به منابع ژنتیکی و تسهیم عادلانه و منافع حاصل از استفاده آنها الحاقی به کنوانسیون تنوع زیستی در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد.
نظرات بینندگان