arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳

جهانگیری: دولت نشان داده که در مذاکرات از منافع ملت دفاع می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رییس جمهوری در شورای اداری استان هرمزگان گفت: دولت نشان داده که در پای میز مذاکره می تواند از منافع ملت دفاع کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «اسحاق جهانگیری» که صبح امروز برای بازدید از پروژه های عمرانی به استان هرمزگان سفر کرده است در نشست شورای اداری این استان حضور یافت و افزود: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب مکررا از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند.

وی ادامه داد: در فضای بین المللی اصرار داریم روابط ما با کشورهای منطقه روابطی دوستانه باشد که اکنون روابط خوبی داریم و می توانیم روابط بهتری نیز داشته باشیم.

معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: ما در منطقه می توانیم مراوداتی با تمامی کشورهای منطقه داشته باشیم، همچنان که این مراودات در گذشته وجود داشته است؛ قطعا ما بهتر از کشورهایی که از خارج از منطقه آمده اند می توانیم با هم کار کنیم چرا که سال ها در کنار هم کار کرده ایم.

جهانگیری افزود: ما در مساله هسته ای می خواهیم مسایلمان را با دنیا حل کنیم. ما به دنبال این هستیم که گفت و گوهایمان را به نتیجه برسانیم و بهترین راه را تعامل می دانیم چرا که منطق و استدلالمان قوی است و می توانیم با دیگران خوب صحبت کنیم و این مساله را دنیا پذیرفته است.

وی گفت: تیم مذاکره کننده آنجایی که باید قاطعیت نشان دهند این کار را می کند و آنجا که باید با استدلال برخورد کند با طرف مذاکره کننده گفت و گو می کند و دنیا پذیرفته است که با مردمی متمدن، دولتی قوی و کشور و نظامی منسجم روبرو است.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: ما هم حقوق هسته ای خودمان را می خواهیم و هم می خواهیم دغدغه های دیگران را برطرف کنیم؛ این مسیر را دنبال می کنیم و فکر می کنیم که با این مسیر به نتیجه می رسیم.

نظرات بینندگان