arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

حجت الاسلام تقوی: ارزيابي عملکرد دولت اعتدال هنوز زود است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور با بيان اينکه همه دولت ها پس از انقلاب اسلامي با گفتمان هاي مختلف قوت و ضعف هايي داشتند ، گفت : زمان براي ارزيابي عملکرد دولت کنوني که با گفتمان اعتدال آمده ، زود است.

حجت اسلام والمسلمين ' رضا تقوي ' شامگاه چهارشنبه در نخستين نشست شوراي هم گرايي اصول گرايان مازندران با شعار ' در سايه ولايت ، همه باهم ، نه همه با من ' در ساري افزود : بايد به اين دولت فرصت داد و سپس عملکردش را ارزيابي کرد.

رييس شوراي هم گرايي اصولگرايان کشور باب اظهار اين که دولت هاي مختلف در جمهوري اسلامي تاکنون با گفتمان هاي خاصي روي کار آمدند ، گفت : گفتمان دولت نهم و دهم به عنوان دولت مورد حمايت اصولگرايان ، عدالت بود و با وجود نقص ها و ضعف هايي که داشت ، کارهاي بزرگي هم انجام داد که بايد گفته شود.

وي افزود : امروز افتتاح هايي که در اين دولت انجام مي شود ، پايه گذار آن دولت قبلي بود و اميدواريم اين دولت نيز بتواند طرح هاي را پايه گذاري کند که دولت آينده آن را به بهره برداري برساند.

او ادامه داد : البته در برخي از فعاليت هاي دولت قبلي ، سياه نمايي هم صورت گرفته ، ولي اين که کسي بگويد هيچ کاري در آن دولت صورت نگرفته بي انصافي است و ما مدرک داريم که کارهاي بزرگي انجام شده است.

رييس شوراي هم گرايي اصولگرايان کشور گفت : رسانه ها و برخي چهره هاي شاخص همه مسايل منفي و عملکرد نادرست دولت قبل را به پاي اصوالگرايان نگذارند و اگر اين کا را بکنند ، بي انصافي کردند.

وي همچنين به فلسفه نشست هاي همگرايي اصولگرايان اشاره کرد و اظهار داشت : نشست هاي هفتگي منظم شوراي همگرايي اصولگرايان در کشور برگزار مي شود و 80 درصد از اصولگرايان هم در اين نشست ها شرکت مي کنند.

تقوي ' خود بيني ' و ' منيت ' را دو آفت جدي در جريان اصولگرايي دانست و افزود : بايد ضمن حفظ ضوابط و شرايط اصولگرايي ، همه در کنار هم باشيم و توجه کنيم که هر کسي که در جامعه موثر است ، از ماست و اين که از چه حزبي باشد نيز مهم نيست.

وي ادامه داد : تمامي آدم هاي ولايي و مخلصي که در موضع خدمت به مردم قرار بگيرند از ما هستند و آنهايي که محورشان ولي فقيه و در مکتب ولايت علوي و قديري باشند ، چگونگي شکل گيري شخصيت شان نيز مشخص است و اين افراد در فراز نشيب هاي سياسي مايوس نمي شوند.

رييس شوراي همگرايي اصولگرايان همچنين به نقش انقلاب اسلامي در بيداري اسلامي اشاره کرد و گفت : قدرت انقلاب اسلامي موج بيداري اسلامي را چنان در کشورهاي منطقه و جهان ايجاد کرد که امروز تمامي برنامه هاي منفعت طلبانه آمريکايي ها خنثي مي شود.

آيت الله ' نورالله طبرسي ' نماينده ولي فقيه در استان مازندران نيز در اين نشست بر لزوم بازخواني ارزش هاي انقلاب براي نسل جوان تاکيد کرد و گفت: دهه فجر سالگرد تجديد آرمان هاي انقلاب با امام راحل و مقام معظم رهبري است.

وي انقلاب جمهوري اسلامي را برخاسته از عاشورا ، قدير و بعثت دانست و افزود : سرمايه هاي انقلاب خون شهدا و جانبازي هاي ايثارگران است.

امام جمعه ساري گفت : امروز توجه به انقلاب اسلامي در دنيا سر و صدا ايجاد کرده است و اين يکي از نشانه هاي اقتدار نظام است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان