arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

امکان جدید در توییتر: انتشار پیام ویدیویی 3 ثانیه ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 به عنوان بخشي از راه اندازي ويژگي هاي جديد در شبکه هاي اجتماعي، توييتر اعلام کرد که به زودي اين شبکه اجتماعي از ارسال ويدئوي هاي 30 ثانيه اي ضبط شده بين گروه هاي 20 نفره دوستان پشتيباني خواهد کرد.اين ويدئو ها به طور مستقيم از اپليکيشن توييتر برروي تلفن هاي همراه ضبط شده و براي ارسال در اين شبکه آماده ميشوند.

در پستي در وبلاگ رسمي توييتر که اين خبر به طور مفصل در آن درج شده است، آمده که پيام هاي گروهي در ميان کاربران توييتر با استفاده از اين ويژگي، محبوب خواهد شد.پيام هاي گروهي ميتواند يک کاربر را با طيف وسيعي از کاربران به صورت مستقيم و همزمان رو به رو کند و حالا توييتر سعي در افزودن امکانات بيشتر به آن دارد.

اين پيام هاي گروهي بسيار کاربردي هستند و لازم نيست فرد يک پيام مشترک را به صورت جداگانه براي افراد مختلف ارسال کند.اين روش جديد ميتواند براي برندها و بازاريابي و تبليغات آن ها در توييتر بسيار مناسب باشد.

علاوه بر پيام هاي گروهي، قابليت فرستادن ويدئوهاي 30 ثانيه اي نيز بسيار مفيد است و باعث ميشود که ديگر افراد، مثلا به دنبال ويدئو يک رويداد اتفاق افتاده نگردند و با ارسال همزمان با يک گروه همه آن را ببينند و در مورد آن نظر دهند.

همچنين توييتر به کاربران آيفون و اندرويد اين امکان را هم داده که ويدئوي خود را براي ارسال با اپليکيشن دوربين اصلي دستگاه ضبط کنند و در توييتر ارسال نمايند.

اين ويدئوها در پيام هاي گروهي به صورت تصاوير بندانگشتي نمايش داده خواهند شد و کاربران با تپ برروي آن ها ميتوانند اين ويدئوها را به صورت بزرگ و تمام صفحه مشاهده کنند.

نظرات بینندگان