arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

سالک : رحیمی چرا زمانی که در قدرت بود نامه نمی نوشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با معاول اول رییس جمهوری سابق باعث ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و دستگاههای نظارتی می شود گفت:چرا زمانی که آقای رحیمی در قدرت بود و مسائل را می دید نامه نمی نوشت و الان که در بن بست و فشار قضایی قرار گرفته نامه نگاری می کند.

«حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک» امروز -چهارشنبه- با اشاره به محکومیت «محمدرضا رحیمی»و همچنین نامه هایی که بین وی و رییس جمهوری سابق رد و بدل شده است گفت: خیلی متاسفیم که چنین حوادثی در کشور اتفاق می افتد و این مسائل نگران کننده است اما از طرف دیگر خوشحالیم که قوه قضائیه قاطعیت خود را نسبت به دولتمردان گذشته و حال نشان داده و می دهد.

وی با بیان اینکه اقدام قوه قضائیه باعث ایجاد اعتماد متقابل بین مردم با دستگاه های نظارتی کشور می شود، خاطرنشان کرد: ماهیت ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در چنین حوادثی روشن می شود و نظام ارزشی و فرهنگی هر کس- چه دوست و چه غیر دوست- را در صورتی که بخواهد خیانت کند ، پای میز محاکمه می کشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر کسی به نظام ضربه زده و یا خیانت کرده است باید سزای عمل خود را ببیند،اظهار داشت: اکنون این سوال مطرح است که چرا زمانی که آقای رحیمی در قدرت بود و مسائل را می دید نامه نمی نوشت وزمانی که گرفتار شده شروع به بیان این مسائل کرده است.

سالک افزود: آن موقع منافع ایجاب می کرد با اینکه مسائل را می دیدند سکوت کنند و الان که در بن بست و فشار قضایی قرار گرفته است نامه نگاری می کند و این جای سوال دارد.

در پی محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری در دولت دهم به پنج سال و 91 روز حبس،دفتر رییس جمهوری سابق با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد جرائم رحیمی ربطی به دولتهای نهم و دهم ندارد .

به دنبال انتشار این اطلاعیه، روز گذشته محمد رضا رحیمی جوابیه ای خطاب به رییس جمهور سابق منتشر و از خود دفاع کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان