arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳

قطعات ايساكو ضمانت فروش دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرآيند ارائه خدمات گارانتي در حوزه قطعات ايساكو تسهيل شد.     

مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو با بيان مطلب فوق گفت: وجود قطعات غير استاندارد و مشابه‌سازي شده و بعضا ارزان‌قيمت در بازار اين ضرورت را ايجاد مي‌كند كه مشتريان براي حفظ جان و مال خود در برابر مخاطرات استفاده از اين قطعات؛ از استاندارد، ايمني و كيفيت لوازم يدكي مورد استفاده خود اطمنيان كامل داشته باشند.

وي تشريح كرد: شركت‌هاي خدمات پس از فروش، موظف به فروش قطعات و لوازم جانبي با كيفيت و استاندارد هستند و با توجه به ماهيت وجودي شركت ايساكو مبني بر «تامين قطعات و تضمين خدمات»، به دارندگان محصولات ايران‌خودرو توصيه مي‌كنيم، قطعات و لوازم يدكي «اصل» و مورد نياز خود را از نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز سراسر كشور با شش ماه ضمانت تعويض، تهيه كنند.

مهندس علي نمكين گفت: در سال‌هاي اخير علاوه بر كوشش مضاعف همكاران در راستاي تامين قطعات مورد نياز مشتريان در سراسر كشور، آيين‌نامه كنترل و نظارت ارائه خدمات گارانتي نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو، در چند مرحله بازنگري شد و پس از اجراي آزمايشي، در نيمه دوم امسال، به بهره‌برداري نهايي رسيد. اين فرآيندها هم‌اكنون در نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي سراسر كشور در حال اجرا است و باعث شده ارائه خدمات گارانتي هم براي نمايندگي‌ها و هم براي مشتريان بيش از پيش تسهيل شود.

وي با اشاره به رويكرد كلي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو مبني بر بهينه‌سازي ارائه خدمات به مشتريان تاكيد كرد: هدف از بازنگري اين رويه‌ها و آيين‌نامه‌ها، تسهيل فرآيند گارانتي براي نمايندگان، سازندگان قطعات و در نهايت افزايش رضايت‌مندي مشتريان است.

لازم به ذكر است، ليست تمامي نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز ايران‌خودرو در سايت ايساكو به آدرس www.isaco.ir موجود است و مشتريان مي‌توانند براي دريافت خدمات و تهيه قطعات به نزديك‌ترين مركز موجود در ليست مراجعه كنند.

نظرات بینندگان