arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

درخواست وزیر بهداشت از قوه قضاییه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر بهداشت با بیان این که لیست متخلفان حوزه سلامت به دستگاه قضا ارائه شده است، گفت: خواهشم از قوه قضائیه و دادستانی این است که موارد گزارش شده را هرطور که صلاح می‌دانند برخورد کنند تا مردم باورشان شود که اگر در حوزه سلامت کوتاهی و قصوری وجود داشته باشد به شدت با آن برخورد می‌شود.

 «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اظهارات اخیر دادستانی مبنی بر لزوم اعلام اسامی متخلفان پرونده پالم از سوی وزارت بهداشت، اظهارداشت: ما اسامی متخلفان را به دستگاه‌های مربوطه ارائه کرده‌ایم و خواهشم از قوه قضائیه و دادستانی محترم آن است که موارد گزارش شده را هرطور که صلاح می‌دانند برخورد کنند تا مردم باورشان شود که اگر در حوزه سلامت کوتاهی و قصوری وجود داشته باشد به شدت با آن برخورد می‌شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ما لیست متخلفان را به دستگاه‌های مسئول معرفی کرده‌ایم من فکر می‌کنم انتظار همه دامداران و کسانی که در این حرفه با شرافت خدمت می‌کنند آن است که اگر موردی هم وجود داشته معرفی و برخورد شود چرا که ساحت و دامن این افراد از چنین مسائلی پاک است. تقریبا می‌توان گفت که کار در حوزه تولید مواد لبنی کاری جهادی، خالصانه، صادقانه و در جهت سلامت مردم است.
نظرات بینندگان