arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

درخشان: مردم دوست دارند کی‌روش بماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همه مي خواهند بدانند که سرمربي پرسپوليس بعد از سومين باخت متوالي در ليگ در دفاع از خود چه دارد از اين رو کنفرانس مطبوعاتي او مي تواند جذاب تر از هميشه باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین نشست تیمش در کنفرانس گفت:

داور به باخت ما کمک کرد
به نظر من بازی خوبی بود و ما در نیمه دوم می توانستیم ببریم. تیمی هم که گل نمی زند غافلگیر می شود و ما هم غافلگیر شدیم و مستحق شکست نبود . امروز پرسپولیس نباید می باخت و در نهایت باید بازی مساوی می شد و ما تیم برتر بودیم. داور کمک کرد نتیجه را به راحتی از دست بدهیم.

دو خارجی دیگر می گیریم
من نامه دادم که بازیکن متوجه منظور من شود. دو بازیکن خارجی دیگر هم می گیریم و در زمان یارگیری خوب نتوانستیم کار کنیم.

در مورد کی روش حرفی نزدم
ما در مورد بازی تیم ملی صحبت کردیم و بحث جدی نبود و چیز خاصی در مورد تیم ملی نگفتم . من فقط روی تیم خودمام تمرکز داشتیم. امروز اگر بازیکنان سنگین بودند به خاطر تمرینات روزهای گذشته بود و به همین خاطر بازیکنان در زدن ضربات آخر سنگین بودند.

مردم دوست دارند کی روش بماند
من در مورد کی روش تصمیم گیرنده نیستم و فدراسیون تصمیم می گیرد. مردم دوست دارند او بماند و ما هم خوشحال می شویم به فوتبال ما کمک می کند. من در مورد کی روش حرفی نزدم و من برای این مملکت زحمت کشیدم و این حق طبیعی من است که از یک فرد خارجی بپرسم چرا تیم ملی کشورم در بازی با عراق باخته؟ یعنی من این حق را ندارم؟ به عنوان یک فرد ف.تبالی سوال پرسیدم؟

طرفدار حق دارد
طرفدار حق دارد و وقتی گل نمی زنیم تمام فشارها به سرمربی وارد می شود. اگر بازیکن توپ را بزند این اتفاق برای سرمربی نمی افتد و من حق را به هوادار می دهم. فوتبال باید افکارش را در زمین پیاده کند و برای دایی احترام قائل هستیم. دوبار وارد بحران شویم.معمولا به یک مربی یک سال فرصت می دهند و تلاش می کنم تیم بهتر شود ولی تیم را من نبستم.

50 روز به ما ضربه زد
50 روز به تیم ما ضربه زد و فرصت بازسازی نداشتیم و نتوانستیم بازیکنان خوبی بگیریم.

پول نداشتیم بازیکن بگیریم
جام باشگاههای آسیا بازیکنان خوبی گرفتند و ما این کار را نکردیم. ما به جنگ تیم هایی می رویم که کاملا تجهیز شده اند. ما اصلا با تیم های آسیایی هم طراز نیستیم و فقط می توانیم کیفیت مان را بالا ببریم. بضاعت ما همین بود و بیشتر از این نه پول داشتیم بازیکن بگیریم و نه می توانستیم.

نباید به عراق می باختیم
اگر واقعا می خواهیم 4 سال قهرمان آسیا شویم باید از نظر ساهتاری تیم را درست کردیم. تیم هایی مثل بانک ملی بازیکن تحویل می دادند اما این مساله کمتر شده. اگر نتوانیم این کار کنیم هر 4 سال بدتر می شویم. هر چقدر هم ضعیف باشیم نباید به عراق ببازیم.

نظرات بینندگان