arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

فیروز کریمی: پرسپولیس را می بریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي ملوان گفت: بازي خوبي بود ولي بايد بيشتر تلاش کنيم.
 
یک بازی قابل قبول با جذابیتهای تاکتیکی
بازی قابل قبولی بود چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ جذابیت های بازی فکر می کنم تیم مان بازی خوبی ارائه داد. باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده بازی بهتری انجام داده و نتایج مطلوب تری کسب کنیم.

با توجه به استراتژی حریف ترکیبمان را می چینیم
در این بازی ما تلاش کردیم سمت چپ آنها را مهار کنیم. به همین دلیل احساس کردم باید از نوری در آن قسمت استفاده کنم و فکر می کنم پژمان نوری وظیفه خود را نسبتا خوب انجام داد.

تماشگران ملوانی فوتبال را به خوبی می فهمند
من دیروز هم گفتم و امروز تماشاگران ما نشان دادند فوتبال را به خوبی می فهمند. آنها کاملا از بازی تیمشان راضی بودند و من مطمئنم شرایط ما را درک می کنند.

مجبوریم از مصدومانمان هم استفاده کنیم
بضاعت دو تیم قابل قیاس نیست و ما به دلیل مشکلاتی که داریم مجبور شدیم حتی از مصدومان خود استفاده کنیم، برای مثال مازیار زارع از دقیقه 60 به ما اشاره می کرد او را تعویض کنیم اما ما مرتب به او می گفتیم یک دقیقه دیگر و به این ترتیب او را تا دقیقه 75 نگه داشتیم.

می توانستیم برنده شویم
با تمام این احوال حتی ما می توانستیم برنده شویم. برایتان مثالی می زنم؛ چند سال پیش در بازی چلسی و بارسلونا، چلسی یک موقعیت گل داشت و بارسلونا 24 موقعیت گل اما سرانجام سرانجام بارسلونا یک بر صفر باخت. ما هم امروز شرایط مشابهی داشتیم و خیلی از موقعیت های ما با چشم و ابرو رد شد و وارد دروازه نشد اما الحمدالله ترس بچه ها ریخت و به نظر من تیم ما روز به روز وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

پرسپولیس را می بریم
این عادت پرسپولیس است که یا دو تا دوتا می برد و یا دو تا دو تا می بازد. من به تماشاگرانمان قول می دهم در بازی بعدی پرسپولیس را شکست می دهیم

نظرات بینندگان