arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

قلعه‌نویی: یک عده به افشین قطبی خیانت کردند/برای رسانه ملی متاسف هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امير قلعه نويي سرمربي استقلال با استرس بازي با سپاهان را دنبال مي کرد و بعد از گل پيروزي تيمش از خوشحالي وارد زمين شد.

قلعه‌نویی بعد از روبوسی با فرکی در کنفرانس شرکت کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

این بازی را به لیگ تبریک می گویم و دو تیم خوب بودند مخصوصا استقلال که حاکم میدان بود. به فرکی و سپاهان و تشکیلات استقلال تبریک می گویم. این برد را به هواداران تبریک می گویم و تقدیم می کنم که 10 هفته از قلعه نویی ناراحت بودند. به آقای درخشان تبریک می گویم که اسطوره ملی بوده و حالا به خاطر انتقاد ببینید چه بلایی سرش آوردند.

در این چند روز بعضی ها می خواهند خودشان را نشان دهند. پرسپولیس باخت چون تحت فشار بود. آقای درخشان در بدترین شرایط و در جنگ تا در 36 ، 37 سالگی برای این مملکت جنگید. به ایرانی بودن فکر کنیم. از دیش تا حالا تلویزیون دست این آقایان بوده. به اقای درخشان خسته نباشید می گویم. در خودتان کنکاش کنید این کار درست است. در این فوتبال از بعضی ها حال آدم بهم می خورد و به هر قیمتی می خواهند به هر چیزی برسند. دلم برای درخشانت سوخت. این اتفاق برای من افتاد و 12 سال در مورد نوشتند. از من گذشت اما درخشان چند سال برای فوتبال ما زحمت کشید کلاهمان قاضی کنیم. می خواهند آدم های خودشان را بگذارند.

این برنامه ای که دیشب برگزار شد چرا در زمان قطبی و دایی برگزار نشد. یک توپ گل نشد چه بالایی سر دایی اورد. کگسانی که مسلمان هستند و قلم دست شان است هر کاری می خواهند می کنند. این ادم عیبی ندارد چون چشم آبی است. بازی آلمان و ارژانتین را دست کم نگیرید. چطور این آقا روی روحی و روانی کار می کنند که با حرف من باختند. بابا خدا پدر نظام وظیفه بیامرزد به آنها کمک کردند. برای ایرانی احترام قائل باشید. از کی روش حمایت کنید تا به فوتبال کمک کنند نه اینکه پدر فوتبال ایران را در بیاورند. آقای کی روش مربی بزرگی است و برایش احترام قائل هستم اما نه اینکه هر کاری کنیم. آقای درخشان روزگار همینه. بعضی ها زندگی نمی کنند که قیمت پیدا کنند.

جای تعجب دارد که بگوییم پلی میکر نداریم. محمد نوری پلی میکر نیست؟ جای خلعتبری و عقیلی خالی نبود؟ یعنی بازیکن 20 ساله باید برای فوتبال مملکت تصمیم گرفتند. بعد از جام جهانی باندشان را راه اختنت و فقط دست شان به بیت رهبری نرسید خجالت بکشید که پیش وزیر می روید. مربی اگر مربی باشد باید بازیکنی که اذیت می کند باید کنار بگذارند.

من کی گفتم سردار را کشف کردم

مگه من کریستوف کلمب هستم که سردار آزمون را کشف کنم. مگر آزمون آمریکا بوده. یک روزی صادق هدایت در نامه ای به حمید مصدق وضعیت ما را گفت.آقای ضیا من کی این حرف را زدم.

دلم برای ابراهیمی سوخت

دلم برای امید ابراهیمی سوخت اگر او به استقلال نمی امد در جام ملت ها بازی می کرد. واقعا دلم برای او سوخت و جای او خالی بود.

روی اشتباهات فردی گل خوردیم

در گذشته هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم و روی مسائل بدنی مشکل نداشتیم. بیگ زاده هافبک را برای دفاع چپ آوردیم اما برای بازی کردن مردد بود. ما هم تغییر سیستم دادیم تا بهتر بازی کنیم.

من به 90 می رفتم

طرف صحبت ما کی روش نیست. کی روش مربی بزرگی است اما از نظر نتیجه برای ما پیشرفت نداشت. اگر از من می خواستند به این برنامه می رفتم و رو در رو حرف می زدم. با هیچ کس هم قهر نیستم چون ایران را دوست دارم.

افکار پشت کی روش پاک نیست

کی روش 4 سال در ایران بوده و می تواند کمک کند. اما افکار پشت او پاک نیست که به فوتبال ضربه می زند. او چه جایگاهی دارد که بگوید جای من و درخشان روی نیمکت نیست. اگر کسی مثل صفایی فراهانی و مصطفوی بود این اتفاقات نمی افتاد. البته من برای کفاشیان قائل هستم اما در مدیریت تیم ملی ضعیف بود.

بازوبند را به صادقی دادیم

امروز بازوبند را به صادقی دادیم که خودش بازوبند را به عنایتی داد. در این چند روز برای ما مشکل درست کردند و حتی یکی از روزنامه ها در مورد اختلاف دروازه بان ها مطلب نوشت. اما اینطور نبود.

روحانی هم همینطور رای آورد

در برنامه دیشب حرف های من را کامل پخش کردند. برای رسانه ملی متاسف هستم. مگر زمان برانکو 10 نفره نباختیم و در پنالتی گل محمدی را نزد. این بازی حماسه نبود. افکار ناپاک پشت کی روش است. چرا زمان برانکو و قطبی این کار را نکردند؟ آقای حاجیلو واقعیت را بگویند که ببینید چه خیانتی به قطبی کردند. چون رسانه ملی پشت کی روش است رای آورد. آقای روحانی چطور رای آورد؟ چون در یک مناظره رای آورد.
نظرات بینندگان