arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

فرکی: ملی‌پوشان باید بازی می‌کردند/در مورد تیم ملی حرفی ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسين فرکي سرمربي سپاهان بعد از باخت ناباورانه مقابل استقلال در دقايق پاياني در نشست مطبوعاتي حاضر شد.

فرکی بعد از این باخت پاسخگوی خبرنگاران بود:

باز هم از فوتبال درس گرفتیم

ما با توجه اتفاقاتی که در بازی از نظر فنی افتاد واقعیتش این است که شایسته باخت نبودیم و با انگیزه بالا هم آمده بودیم. این بازی جذابیت های خاصی را داشت. ما می خواستیم بازی خوب و هجومی انجام دهیم که از این بابت عملکرد تیم مان خوب بود. قانون فوتبال حکم می کند اگر از فرصت ها استفاده نکنی محکوم به شکست هستیم. به جز سه مورد استقلال در نیمه اول فرصتی در نیمه اول نداشت. ما اشتباهات فردی باعث شد استقلال حمله کند. در نیمه دوم هم وقتی می توانستیم موفق شویم تمرکز نداشتیم تا اینکه گل دوم را دریافت کردیم. از بازیکنان تشکر کردم و خسته نباشید گفتم. فوتبال همین است و یک روز می بریم و یک روز می بازیم و در هفته های آینده می خواهیم جبران کنیم و باز هم از فوتبال درس گرفتیم که اگر نزنیم گل می خوریم. از فردا برای بازی فردا تلاش مان را انجام می دهیم.

خستگی ملی پوشان احساس را نکردم

ملی پوشان باید بازی می کردند اینکه خسته بودند یا نه من چیزی احساس نکردم. چون این دو بازیکن خوب بودند و توانستد در این بازی خیلی کمک کنند و از لحاظ تاکتیکی هر کاری می توانستند کردند. جاهایی که اشتباه کردیم باعث موقعیت برای استقلال می شد. البته از وسط زمین جلوی استقلال خوب کار کنیم.

به داور خسته نباشید می گویم

داور تمام تلاشش را کرد تا بازی را به خوبی اداره کند. اما در سه ، چهار مورد ما تکل های درستی زدیم که داور خطا کرد. اما باز هم خسته نباشید می گویم که در ادامه اشتباهات کمتر می شود.

ایرانی های استرالیا غرور ملی را زنده کردند

حضور ایرانی ها در استرالیا غرور ملی را زنده کرد و چون بازی خارج از کشور بود از تیم ملی حمایت کردند. اما در ایران بازی ها کم تماشاگر بود و وقتی فوتبال تماشاگر جذب نمی کند از خانه فوتبال را می بیند. عملکرد تیم ها به لحاظ فنی می تواند تاثیر گذار باشد که وقتی هوادار به ورزشگاه می آید فوتبال بهتری بازی کند.

تعویض کردیم باختیم

به هر حال ما بعد از مشورت دیدیم چند بازیکن خسته شدند و ما تعویض شان را کردیم. نویدکیا و پاپی خیلی خوب بودند می خواستیم یارگیری من تو من کنیم اما گل خوردیم و نتوانستیم تعویض هایی خوبی بکنیم وگرنه شاید تعویض هایمان طلایی شود. به هر حال بگویند تعویض کردیم باختیم.

در مورد تیم ملی حرفی ندارم

در مورد تیم ملی حرف نمی زنم و فقط روی سپاهان تمرکز کردم . این کنفرانس بازی است و در مورد حرف های کی روش در نود حرفی ندارم و فکر هم نمی کنم.

نظرات بینندگان