arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

باد و باران در فرانسه زخمی بجا گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وضعیت نامساعد آب و هوایی در جنوب غربی فرانسه چند زخمی برجای گذاشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ‌ُشبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: شرایط نامساعد آب و هوایی جنوب غربی فرانسه فرا گرفت. برق بیست و هفت هزار و یک صد و پنجاه واحد مسکونی قطع شده است. باد شدید امشب این منطقه را درمی نوردد. این منطقه در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار دارد.

گزارشگر این شبکه گفت، بخشی از این ساختمان بر اثر باد و بارش شدید فرو ریخته است. ساکنان ساختمان که یک زوج هشتاد ساله بودند، به محل دیگری انتقال داده شده اند و آتش نشانان تلاش می کنند از نبود قربانی دیگری زیر آوار اطمینان حاصل نمایند. مردم در تارب واقع در اوت - پیرنه شاهد بالا آمدن آب رودخانه هستند.

یکی از ساکنان گفت که برای بررسی میزان بالا آمدن آب رودخانه به این محل آمده است. گزارشگر گفت، به طور قطع بارش شدید برف باعث بالا آمدن آب رودخانه بوده است. شب گذشته آب رودخانه بیش از سی سانتیمتر بالا آمده است. در حال حاضر افزایش ارتفاع آب مشکلی ایجاد نکرده است. اما شهرداری راه دسترسی به رودخانه را مسدود کرده است.

 در پیرنه - آتلانتیک در سواحل باسک دریا طوفانی شده است. وزش باد در این منطقه یک نفر را قربانی کرد. یکی از ساکنان منطقه بر اثر وزش باد از بام خانه ای سقوط کرد و به شدت زخمی شد. در لاند نیز چهار سرنشین خودرو نیز بر اثر سقوط درخت زخمی شدند.
نظرات بینندگان