arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

مدیر اداره کتاب تغییر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با حکم سیدعباس صالحی - معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی -، همایون امیرزاده سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی (اداره کتاب) و جایگزین علی شجاعی صائین شد.
 
در متن حکم صالحی برای انتصای سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی که صدور مجوز نشر کتاب از مهم‌ترین فعالیت‌های این دفتر است، آمده است: «نظر به سوابق فرهنگی و تجارب ارزشمند اجرایی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظیفه محوله موفق و موید باشید.»
 
بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش‌تر علی شجاعی صائین به مدت یک سال و 10 روز در دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی به عنوان مدیرکل فعالیت داشته است.
 
این گزارش می‌افزاید، از سوابق فرهنگی همایون امیرزاده می‌توان به مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان، معاون اداره کل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس هیات صدور پروانه نشر کشور، رییس هیات تجدید نظر تخلفات ناشران و نایب رییس شورای تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی اشاره کرد.
نظرات بینندگان