arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

اشتیلکه: قهرمان قلب ها شدیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم کره جنوبی بعد از شکست تیمش برابر استرالیا در دیدار نهایی جام ملت های 2015 آسیا، ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنانش گفت: تیم کره جنوبی در دیدار نهایی فرصت های زیادی را از دست داد و به همین دلیل قهرمان نشد، اما در قلب بسیاری از هواداران فوتبال قهرمان خواهد بود.

دیدار نهایی تیم های استرالیا و کره جنوبی امروز با نتیجه 2 بر یک به سود استرالیا به پایان رسید.

یولی اشتیلکه سرمربی تیم کره جنوبی بعد از این مسابقه گفت: موافق نیستم که قهرمان نیستیم، ولی موافقم که جام را کسب نکردیم. فکر می کنم تساوی بهترین نتیجه این مسابقه بود که هر کدام از دو تیم جام قهرمانی را دو سال به خانه می برد.

هافبک سابق رئال مادرید ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنانش، موفقیت های بیشتری برای تیم در آینده متصور شد.

وی افزود: برخی بازیکنان به سئول بازمی گردند برخی به اسپانیا و آلمان بازمی گردند. فوتبال حرفه ای مانند آنچه مردم فکر می کنند، خیلی آسان نیست. من به استرالیا تبریک می گویم و به آنها می گویم ما باید این راه را ادامه دهیم. امروز بهترین مسابقه از لحاظ زبان بدن بود. وقتی شما جلوی 76 هزار تماشاگر بازی می کنید شرایط خاص دارد در صورتی که بعضی بازیکنان هرگز در چنین محیطی بازی نکردند. هیچ تفاوتی میان تیم میزبان و با تیم های دیگر وجود ندارد. می دانیم که باید تکنیکی کار کنیم ولی از لحاظ ذهنی و اصولی کار تیم فوق العاده بود.

اشتیلکه ضمن ارسال پیام ویژه برای طرفداران کره ای که مسابقه را تماشا می کردند، به زبان کره ای گفت: کره باید به بازیکنان خود افتخار کند. این چیزی است که من فکر و احساس می کنم. ما در مسیر درستی برای آینده قرار گرفتیم. زیرا گروه خوبی داریم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان