arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

پیروزی یونایتد، لیورپول و تاتنهام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رقابت های این هفته لیگ برتر انگلیس با پیروزی تیم های منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام آغاز شد.

هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با انجام هفت دیدار آغاز شد.

منچستریونایتد که در اولدترافورد میزبان لسترسیتی بود با حساب سه بر یک میهمانش را شکست داد. روبین فان پرسی 27، رادامل فالکائو 32 و وز مورگان 44 برای یونایتدها گلزنی کردند. تک گل لسترسیتی را هم مارسین واسیلیوسکی در دقیقه 80 وارد دروازه شیاطین سرخ کرد. یونایتدها با این نتیجه 43 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به ساوتهمپتون به رتبه سوم جدول صعود کردند. لستر هم با 17 امتیاز رده بیستم را در اختیار دارد.

در دیگر دیدار لیورپول با نتیجه دو بر صفر مقابل وستهام یونایتد به برتری رسید. رحیم استرلینگ 51 و دنیل استاریج 80 برای قرمزها گلزنی کردند تا تیمشان را به پیروزی برسانند. لیورپول اکنون با 38 امتیاز به رده هفتم جدول رسیده است و وستهام نیز با 36 امتیاز به رتبه هشتم سقوط کرد.

تاتنهام هم که در خانه وست برومویچ آلبیون به میدان رفته بود، در پایان با سه امتیاز ورزشگاه هاثورن را ترک کرد. کریستین اریکسن در دقیقه هفت، هری کین 15 و 62 (پنالتی) برای تاتنهام گلزنی کردند. این تیم با سه امتیاز این بازی، شمار امتیازهایش به 40 رسید تا به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برسد. وست برومویچ هم با 22 امتیاز پانزدهم است.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

هال سیتی صفر – نیوکاسل 3

کریستال پالاس صفر – اورتون یک

استوک سیتی 3 – کویینز پارک رنجرز یک

ساندرلند 2 – برنلی صفر

از ساعت 21 به وقت تهران نیز نیز تیم های چلسی و منچسترسیتی به مصاف هم رفته اند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان